fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד פז גולדהורן נעלם והותיר אחריו מאות לקוחות המומים ובלי כספם

האם עורך הדין נטש את לקוחותיו, נטל את כספם ועזב את הארץ? נכון להיום, רביעי בצהריים, משרדו בקרית חיים נמצא נטוש ופרוץ, תיקים ומסמכים מפוזרים לכל עבר, חשופים לעיני כל. הלקוחות, רובם חייבים בהוצאה לפועל, חסרי אונים
עורך הדין פז גולדהורן | צילום: מתוך האתר שלו (לפי 27א' לזכויות יוצרים)
עורך הדין פז גולדהורן | צילום: מתוך האתר שלו (לפי 27א' לזכויות יוצרים)

חיפוש בגוגל על שמו של פז גולדהורן, מגלה שעורך הדין מקרית חיים, המתמחה בהוצאה לפועל וחדלות פירעון, נהג להשתתף לא אחת בפאנלים של מומחים במדיה התקשורתית. באוקטובר 2018, מעט לפני הבחירות לרשויות המקומיות, הוא חבר לסיעה פוליטית מקומית.

השבוע סערו הרוחות בקריות, כשנודע שעו"ד גולדהורן נעלם והשאיר אחריו לקוחות המומים רבים, שבטחו בו ונתנו בו את אמונם, ובעיקר את כספם. אתמול בבוקר, שלישי, חלקם הגיעו למשרד הנטוש והפתוח לרווחה בקרית חיים, בניסיון לאתר את תיקיהם בין ערימות המסמכים והארגזים שפוזרו לכל עבר חשופים לעין כל.

ל"הד הקריות" נודע, כי לאחרונה התגרש גולדהורן מאשתו. לבני הזוג שלושה ילדים קטנים. ככל הידוע, גם משפחתו, המופתעת מהיעלמו, מרוסקת מהמצב ונתונה תחת איומים קשים.

 

לקוחות שנפגעו מחפשים מסמכים במשרד הנטוש | צילום: רינה קיסלמן
לקוחות שנפגעו מחפשים מסמכים במשרד הנטוש | צילום: רינה קיסלמן

י', חברו של גולדהורן זה שנים רבות, טוען, כי גם הוא הולך שולל על ידו. י': "אני מכיר את פז מילדות. לעולם לא הייתי מעלה על דעתי שכך הוא יבחר לפעול. אני יודע שבחודשים האחרונים הוא הפסיק לעבוד. חשב שהוא נמצא במקום שמותר לו והיה עובד על אנשים בעיניים. הוא הלווה ממני סכום כסף גדול, וכנראה שלא רק ממני. הוא נפל לחובות והסתבך עם האנשים הלא נכונים והכניס את עצמו לבור שלא נגמר".

י' מוסיף: "אני לא מרחם עליו יותר. המשפחה שלו לא אשמה בכלום, והיא סופגת הכל עכשיו. גם להם הוא לקח וגם הם נשארו בלי כלום. ההורים שלו מקבלים איומים בטלפון בגלל כספים שהוא חייב, מדובר במיליונים. הוא עשה הרבה סמים, השתמש גם בקוק, לדעתי, אפילו היה בגמילה לתקופה קצרה".

צחי, תושב קרית חיים, אחד הלקוחות שנפגעו: "אני עוד בתהליך של בית המשפט. נתתי לו עשרות אלפי שקלים בשביל שייצג אותי ויעזור לי. עכשיו נשארתי ללא שום ייצוג והכסף פשוט הלך לפח".

 

עו"ד מימון טולדנו, יו"ר מוקד קריות של לשכת עורכי הדין וסגן ראש עיריית קרית אתא, מסר: "פז גולדהורן הפקיר את המשרד ואת לקוחותיו במפתיע. החשש הוא שהוא ברח מהארץ. אנו מנסים לסייע ללקוחותיו וממנים עורכי דין שיוכלו לעזור להם עד כמה שאפשר".

הבוקר, רביעי, הגיש עו"ד טל אבריאל לבית המשפט המחוזי בחיפה בקשה בשם לשכת עורכי הדין במחוז חיפה להורות על מינוי זמני של עו"ד אביעד גלס לממונה על ענייניו של עו"ד גולדהורן.

בבקשה נכתב בין השאר: "הגיעו אלינו המון ידיעות על כך שמשרדו של עו"ד גולדהורן נפרץ וחייבים נכנסים ועושים בו כשלהם, תוך חיפוש אחר תיקיהם ומסמכיהם. ה'בלגן' שם גדול. תיקים זרוקים על הרצפה, אנשים מעיינים גם בתיקים לא שלהם. בקשתנו כרגע היא לתת עזרה ראשונה לשמירת חיסיון המידע, אינטרס הלקוחות שהתיקים שלהם לא ייפגעו, סדר במקום. אנו רוצים שבעה ימים שבהם עו"ד גלס, שכמעט התנדב לעשות זאת, יעשה שם סדר, יחליף מנעולים, יחזיר את מנגנון הביטחון למקום, יפתח אותו לשעות קצובות בכל יום ויפרסם במדיות את שעות הפעילות".

השופט רון סוקול קיבל את הבקשה ופסק: "אני מורה על מינויו של עו"ד אביעד גלס לממונה זמני לשמירת ענייניהם של לקוחותיו של עו"ד גולדהורן. תוקף המינוי לשבעה ימים או עד מתן החלטה אחרת."

 

"עדיין לא נחשפנו להיקפים האמיתיים של הפרשה". עו"ד אביעד גלס | צילום: קובי דוברז
"עדיין לא נחשפנו להיקפים האמיתיים של הפרשה". עו"ד אביעד גלס | צילום: קובי דוברז

"עו"ד גלס יהיה מוסמך לתפוס את תיקי הלקוחות במשרדו של עו"ד גולדהורן, ולשם כך יוכל לתפוס חזקה במשרד, לנעול את דלתותיו במנעול ולמנוע מכל אדם אחר לתפוס את המסמכים. הסמכות תחול גם על תיקי לקוחות המצויים מחוץ למשרדו של עו"ד גולדהורן. עו"ד גלס יפעל לתת מידע והסברים ללקוחות בדבר האפשרויות העומדות בפניהם, וככל שהדבר ניתן בעניין ההליכים המשפטיים בעניינם, על מנת שיוכלו להגיש בקשות או לפנות לקבלת ייצוג במקרים דחופים".

עו"ד אביעד גלס מסר: ״בשעות האחרונות מוניתי לממונה זמני מטעם בית המשפט המחוזי בחיפה לשמירת ענייניהם המשפטיים של לקוחותיו של עו"ד גולדהורן. קיבלתי פניות רבות מלקוחותיו, ולטעמי עדיין לא נחשפנו להיקפים האמיתיים של הפרשה. לפי מה שעולה ובזהירות המחויבת, מדובר בהתנהלות פסולה מעיקרה שיש לגנות בכל תוקף ולמצות את הדין. אני מברך על הנחישות של מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, אשר הבין את הצורך המיידי להתערב, ואעשה כל שביכולתי כדי לתת מענה הולם ללקוחותיו תוך מניעת עיוות דין".

יצוין, כי בבקשה שהוגשה הבוקר לבית המשפט מטעם הלשכה, נכתב: "המשטרה הודיעה לנו היום שעו"ד גולדהורן עזב את הארץ".

ל"הד הקריות" נמסר מהמשטרה, כי התקבלו תלונות וכי נפתחה חקירה.

 

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות