fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוסה בהוסטל בקרית אתא נפצע קשה בשריפה. חוסה אחר נעצר בחשד להצתה

האירוע התרחש בהוסטל "בית חם" - בית לבעלי צרכים מיוחדים ברחוב זלמן שניאור בקריית אתא. לוחמי האש שהוזעקו למקום כיבו את השריפה וסרקו אחר לכודים בחלל הדירה הדו-קומתית שבערה. הם חילצו את הגבר שנפגע והיה מחוסר הכרה, והעבירו אותו לטיפול גורמי הרפואה. לא אותרו לכודים או נפגעים נוספים.
כוחות הצלה בהוסטל בית חם. צילום: חסאן חטיב דוברות מד"א
כוחות הצלה בהוסטל בית חם. צילום: חסאן חטיב דוברות מד"א

חוסה בהוסטל לאוטיסטים כבן 30 נפצע קשה  בשבת בבוקר בשריפה שפרצה בהוסטל שבו הוא מתגורר בקריית אתא. מחקירה ראשונית עלה חשד ולפיו מדובר בהצתה. גבר אחר שמתגורר בהוסטל, כבן 35, נעצר בחשד להצתה בעת שניסה להימלט ברגל מהמקום.

האירוע התרחש בהוסטל "בית חם" – בית לבעלי צרכים מיוחדים ברחוב זלמן שניאור בקריית אתא. לוחמי האש שהוזעקו למקום כיבו את השריפה וסרקו אחר לכודים בחלל הדירה הדו-קומתית שבערה. הם חילצו את הגבר שנפגע והיה מחוסר הכרה, והעבירו אותו לטיפול גורמי הרפואה. לא אותרו לכודים או נפגעים נוספים.

תוצאות השריפה בהוסטל בית חם. צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
תוצאות השריפה בהוסטל בית חם. צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף

ההודעה על השריפה הגיעה בסביבות אחת עשרה וחצי למוקד מד"א במרחב כרמל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו לבית החולים רמב"ם בחיפה את הגבר במצב קשה כשהוא סובל משאיפת עשן. פרמדיק מד"א סלים עזמה סיפר: "כשהגענו לרחוב חברנו לכוחות הכיבוי שחילצו אלינו גבר מחוסר הכרה עם סימני שאיפת עשן. הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה מתקדמת ושימוש בתרופות מיוחדות והוא פונה במצב קשה ויציב לבית החולים".

כוחות משטרה הוזעקו גם הם למקום כדי לחקור את נסיבות האירוע ולאור ממצאי חוקר הדליקות התברר כי השריפה פרצה כתוצאה מהצתה בקומה השנייה של ההוסטל. בסריקה שערכו השוטרים נתפס תושב קריית אתא בן 35 שמתגורר בהוסטל בעת שניסה להימלט מהמקום והוא נעצר בחשד שהצית את השריפה. נסיבות האירוע והרקע להצתה נבדקים.

הצוות שהיה בהוסטל פינה את החוסים האחרים ששהו בו והם הועברו להוסטלים אחרים. ההוסטל "בית חם" מיועד לחוסים אוטיסטים בתפקוד גבוה והוא ממוקם בבית דו-קומתי בשכונת קרית בינימין. כתוצאה מהשריפה נגרם למקום נזק כבד, בעיקר בקומה העליונה, שנאמד בכמה מאות אלפי שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות