fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: 40 דונם נמכרו ב-52 מיליון שקלים

רשות מקרקעי ישראל מכרה את השטח לחברת  מזון, המפעילה, בין השאר, את רשת החנויות "אושר עד". החברה צפויה להקים במקום סניף נוסף של החברה
שטח של 40 דונם לבנייה מסחרית | הדמיה: באדיבות עיריית קרית ים
שטח של 40 דונם לבנייה מסחרית | הדמיה: באדיבות עיריית קרית ים

הצלחה נדל"נית נוספת לקרית ים. רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) מכרה שטח של 40 דונם לבנייה מסחרית בסכום של 52 מיליון שקל, כאשר אומדן המחיר שלו עמד על 38 מיליון שקל בלבד. הזוכה היא חברת  מזון כל ב.י. בע"מ, א – ג.ב.ע. – נכסים והשקעות בע"מ, המפעילה בין השאר את רשת החנויות "אושר עד". ככל הידוע, החברה צפויה להקים במקום סניף נוסף של החברה. ההצעה השנייה במכרז עמדה על 45 מיליון שקלים, אף היא גבוהה מהאומדן שנקבע למכרז.

מעיריית קרית ים נמסר, כי זוהי הצלחה נוספת של הרשות במכירת קרקעות בקרית ים, לאחר שלפני חודשים אחדים נמכר שטח של 22 דונם לקבוצת נתיב פיתוח לצורך בנייה למגורים בכ-100 מיליון שקלים, אף זאת במחיר הגבוה בהרבה מהאומדן הראשוני.

על השטח המסחרי שנמכר השבוע יש תב"ע מאושרת ומעריכים כי הליך קבלת האישורים לבנייה יהיה לכן מהיר ביותר וכי בתוך כשנתיים יעמוד המתחם המתוכנן על תילו.

ראש העירייה, דוד אבן צור: "זו מגמה שנמשכת כבר מספר שנים, ובחודשים האחרונים קיבלה תאוצה לאחר שהקבלנים הבינו את הפוטנציאל האדיר של קרית ים".

בימים אלה נבנות בקרית ים שכונות חדשות המונות אלפי דירות. בתחום ההתחדשות העירונית בשכונות הוותיקות ישנה התקדמות של ממש. פרויקטים אלה מזרימים לעיר אוכלוסיות חדשות של זוגות צעירים ומשפחות, המבקשות לבנות בעיר את ביתן, זאת לצד תנופת פיתוח נרחבת של תשתיות עירוניות.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות