fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעודת הוקרה להנהלת קניון שער הצפון על שיתוף הפעולה במאבק הקורונה

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית העניק למנכ"ל קניון שער הצפון תעודת הוקרה על שיתוף הפעולה במאבק למיגור נגיף הקורונה בנוכחות ראש העיר.
תעודת הוקרה לדותן שלום - מנכל קניון שער הצפון | צילום: דוברות כללית
תעודת הוקרה לדותן שלום - מנכל קניון שער הצפון | צילום: דוברות כללית

עם פרוץ מגפת הקורונה פועל מחוז חיפה וגליל מערבי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה ובשלב היערכות למבצע החיסונים נרקם שיתוף פעולה מיוחד בין כללית לבין הנהלת קניון שער הצפון ברשותו של דותן שלום, מנכ"ל הקניון, אשר העמיד לרשות כללית שטח לטובת הקמת מתחם חיסונים נגד הקורונה.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, הוקיר את מנכ"ל הקניון, במעמד ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, הודה לו ובאמצעותו לבעלים על התמיכה והעזרה לאורך כל הדרך ואמר "נגיף הקורונה יצר שיתופי פעולה חדשים ומחמם את הלב לגלות שיש לנו שותפים שניצבים איתנו בחזית המאבק. כאות תודה והוקרה על העזרה והתמיכה, בהערכה רבה, כללית ומטופלי קריית אתא והסביבה".

"קניון שער הצפון הוא מרכז בילוי ומסחר עיקרי לתושבי קרית אתא, הקריות והאיזור כולו. אנחנו שותפים לחיי הקהילה של התושבים והיה לנו טבעי שמיד נתגייס למאבק בנגיף הקורונה" שיתף דותן.

"אני מודה לקניון שער הצפון ולבעלים, על ההתגייסות לטובת מבצע החיסונים. מתחם החיסונים שכללית הקימה בקניון תרם לבריאות תושבי האזור ואני מברך על שיתוף הפעולה" אמר ראש העיר, יעקב פרץ.

לכללית כ- 200 מתחמי חיסונים הפרוסים בכל רחבי הארץ, ומעל 200,000 איש התחסנו עד כה ועוד כ – 190,000 זימנו תורים באמצעות האפליקציה, האתר ו – 2700*.

"שיתוף פעולה זה בין כללית לקניון מאפשר לנו לבצע מבצע חיסונים יעיל עם זמינות ונגישות.
אנו קוראים לכל מי שטרם התחסן להגיע ולהתחסן, זהו הכלי היחיד שיש לנו להתמודדות עם מגיפת הקורונה.
אנו ממשיכים להתאים, להרחיב ולשפר כל הזמן את השירותים והזמינות לטובת מטופלינו ויחד נמשיך לעבוד למען בריאות הציבור. אנו מאחלים בריאות ובשורות טובות" סיכם נודלמן, מנהל המחוז.

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות