fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תמשיכו לחכות: הרצת המטרונית תיערך ללא נוסעים

ביום שישי הקרוב זה לא יקרה. הרכבת הקלה אמנם תחל את שלב ההרצה, אך ללא הנוסעים כפי שהובטח
מטרונית
פרויקט המטרונית (צילום: רונן טופלברג)
מטרונית
פרויקט המטרונית (צילום: רונן טופלברג)

תושבי חיפה והקריות חיכו ליום שישי הקרוב (2.8) לנסיעת המבחן הגדולה של המטרונית.  אחרי שבע שנים של עבודות והשקעה של 1.5 מיליארד שקלים ציפו לחוש מקרוב את הרכבת הקלה הראשונה בצפון.  אבל תוכניות לחוד וביצוע לחוד. אמש (שלישי) הודיע חברת יפה נוף יחד עם משרד התחבורה כי נסיעות ההרצה של המטרונית יערכו ללא נוסעים  עד להתייצבות המערכת.  למטרונית יש  נתיב בלעדי, קדימות ברמזורים וכן כרטוס עוד בתחנה והיא רבת קיבולת. הפרויקט יכלול 90 אוטובוסים ו-143 תחנות.

"נסיעות ההרצה של המטרונית, שיחלו ביום שישי הקרוב, יתבצעו ללא העלאת נוסעים. הודעה על אפשרות נסיעה במטרונית תצא בהמשך – התאזרו בסבלנות. הטמעת השינויים בתחבורה הציבורית תדרוש זמן הסתגלות מצד הנוסעים, עד להתייצבות המערכת". כך נכתב בהודעה לעיתונות.

סגן מנהל אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה דרור גנון: "חשוב לזכור, אנו נמצאים בתהליך יישום מערך התחבורה החדש. מניסיון של הפעלת הרכבת הקלה בירושלים, שלב ההרצה והטמעת המערכת נמשך בין 6 ל-8 חודשים. במידת הצורך, יבוצעו בעתיד התאמות, עד ליצירת מערכת מיטבית, לטובת כלל נוסעי התחבורה הציבורית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות