fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

(תיעוד) נהג מטרונית הותקף באגרופים על ידי נוסע: "ראיתי שבראש שלו להרוג אותי"

נהג בחברת סופרבוס בקו המטרונית הותקף באגרופים על ידי נוסע שהיה ברכב ביחד עם אשתו וילדיו. הנהג שהותקף: "ראיתי שבראש שלו להרוג אותי. התפללתי רק שיעזוב אותי. רואים שמדובר בבן אדם שמאומן לפגוע. הוא נכנס לי בפנים כמו מכונית בלי ברקסים"
מטרונית חשמלית סופרבוס | צילום: יח"צ סופרבוס

תקיפה חמורה של נהג המטרונית בחיפה: נוסע שבר את אפו של הנהג וגרם לו לחבלות קשות. נהג בחברת סופרבוס בקו המטרונית הותקף ביום חמישי שעבר על ידי נוסע.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראה הנהג עוצר בתחנת המגינים ויוצא מהתא המאובטח לאחר ששמע קריאות מהנוסעים לפתוח את הדלת. אחד מהנוסעים, שהיה על המטרונית עם אשתו ועם שני ילדיו הקטנים, צעק על הנהג שיפתח את הדלת מיד, ככל הנראה משום שלא הספיק לרדת. הנהג ביקש מהנוסע שיפנה אליו בנימוס, וזה בתגובה הלם בו בחזה

הנהג הודיע למרכז הבקרה של חברת סופרבוס כי הותקף, אך לא הספיק לסגור את מחיצת הנהג, והנוסע, שהוריד את בני משפחתנו שב ותקף את הנהג לנגד עיניהם, שבר את אפו וגרם לו לחבלות בחזה ובצלעות. הנהג התפנה לבית החולים ושוחרר לביתו כשהוא סובל עדיין מקשיי נשימה. תלונה הוגשה במשטרת חיפה.

א', הנהג שהותקף: "ראיתי שבראש שלו להרוג אותי. התפללתי רק שיעזוב אותי. רואים שמדובר בבן אדם שמאומן לפגוע. הוא נכנס לי בפנים כמו מכונית בלי ברקסים. אני לא מבין את זה – כבר הכנסת לי, אז למה לרדת מהמטרונית ואז לחזור רק בכדי להרביץ לי? מה שיושב לי כל הזמן בראש זה הבכי של הילדה שלו שרואה הכל. אני לא מבין איזה בן אדם עושה דבר כזה מול הילדים שלו".

מחברת סופרבוס נמסר: "אנו מזועזעים מהתמונות הקשות. אנו נמצאים בקשר רציף עם הנהג ומסייעים לו בכל דרך אפשרית. החברה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל על מנת למצות את מלוא חומרת הדין עם התוקף".

ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים תם פרומוביץ': "זהו מקרה אלימות חריג בחומרתו, אך לא מפתיע. אנו עדים לעלייה של כ-20 אחוז במקרי התקיפה של נהגים לעומת השנה שעברה, ולא רחוק היום שבו נהג ישלם בחייו. קל להתעלם ולומר שמדובר במקרים קיצוניים, אך למרבה הבושה, הזלזול בנהגי התחבורה הציבורית מתחיל מלמעלה. לא יעלה על הדעת כי נהגי התחבורה הציבורית עדיין לא מוכרים כעובדי ציבור. נמשיך להיאבק מול הגורמים הרלוונטיים להכרה בנהגי האוטובוסים כבעלי מקצוע וכעובדי ציבור, כך שמי שתוקף אותם ישלם מחיר כבד כפי שמשלם מי שתוקף שוטר או רופא".

ממשטרת ישראל נמסר: "בתום חקירה מאומצת שנערכה בתחנת משטרת חיפה, חשפו שוטרי התחנה את זהותו של החשוד במעשה, תושב חיפה בן 31 ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בכוונת המשטרה לבקש להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות