fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היכל התיאטרון קרית מוצקין והחי פארק יועברו לעמותה ציבורית

העברת הפעילות של שני הגופים העירוניים לעמותה ציבורית תאפשר להם קבלת תמיכה כלכלית, לאחר ששניהם נקלעו למצוקה כלכלית עקב הקורונה
היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן
היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן

מועצת העיר בקרית מוצקין אישרה בישיבתה האחרונה החלטה עקרונית, לפיה הפעילות של היכל התיאטרון קרית מוצקין ושל החי פארק תועבר לעמותה ציבורית. בדרך זו, יוכלו המוסדות הללו לקבל תמיכה כלכלית לאחר שנקלעו למצוקה כספית בגלל נגיף הקורונה שהביא להשבתת פעילותם.

היכל התיאטרון בקרית מוצקין והחי פארק שייכים לחברת המתנ"סים העירונית. יו"ר חברת המתנ"סים העירונית, עומר זוהר, הסביר בישיבה, כי כדי שהתיאטרון יקבל תקציבים ממשרד התרבות, עליו להיות תיאטרון יוצר. לדברי זוהר, מלבד תקציבים מהמדינה יוכל התיאטרון להגדיל את הכנסותיו גם באמצעות מכירת הצגות. זוהר עדכן את חברי המועצה כי מתקיימים מגעים עם התיאטרון הארצי לילדים ונוער, שהוא תיאטרון יוצר. עם זאת יצוין, כי טרם הוחלט כיצד ייבחרו חברי העמותה ומה יהיה הרכבה.

חי פארק קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
חי פארק קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

בישיבת המועצה אושרה גם העברת ניהולו של החי פארק  לידי עמותה ציבורית, בהתאם להנחיות ארגון בעלי החיים העולמי וארגון בעלי החיים האירופי. לדברי זוהר, מדובר בדרישה שנדחתה פעמים רבות וכעת הגיעה העת להיענות לה. מנכ"ל העירייה יריב גסר הוסיף כי היענות לדרישה תוביל גם למתן הנחות גדולות יותר לתושבי העיר.

לפני כחודשיים פרסמנו כי גם תיאטרון הצפון בקרית חיים, שנקלע לקשיים כלכליים קשים, נמכר לבמאי גדי צדקה, ששילם בתמורה לרכישת מניותיו כ-2.5 מיליון שקלים. צדקה התחייב לספק למנויים ולרוכשי הכרטיסים את ההצגות שנרכשו על ידם והבטיח כי רוב העובדים יחזרו לעבודתם.

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות