fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שתי האחיות שנעדרו – אותרו בדירה בקריית ים. אימן נעצרה בחשד לחטיפתן

המשטרה מצאה לפנות בוקר (ג') את שתי הילדות הנעדרות יחד עם אימן בקרית ים, לאחר שנדדה עימן ברחבי הארץ. הבנות, שחיות בארה"ב והגיעו לחופשה בישראל עם האם, הושבו לחזקת אביהן. מעצרה של האם הוארך ב-3 ימים.
האחיות ליבה (בת 8) ושרה (בת 12) | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מצאה הלילה (לפנות בוקר של שלישי) את האחיות ליבה (בת 8) ושרה (בת 12), ועצרה את אימן (49) בחשד שחטפה אותן. היא נדדה עם השתיים ברחבי הארץ, ונתפסה בקריית ים עם בנותיה, שהוחזרו לחזקת אביהן.

האחיות, שחיות בארה"ב והגיעו לחופשה בישראל עם אימן, היו אמורות לעבור לחזקת האב, אך הקשר עימן נותק.

מהמשטרה נמסר: "כח משימה מיוחד שמינה מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון במרחב שפלה, יחד עם יחידת המו"מ באגף המבצעים, ניהלו מאתמול חקירה מורכבת וסמויה, תוך הפעלת אמצעים שונים, שהביאו לאיתור דירה בקרית ים בה הוחזקו הקטינות, לחילוצן הלילה ולמעצר האם החשודה, כאשר האב זומן למקום לקבלן בבטחה. כאמור, החשודה נעצרה הלילה ע"י כח המשימה ובראשו מפקד מרחב שפלה- תנ"צ רונן אבניאלי והיא נלקחה אל משרדי היל"פ בשפלה ובהמשך היום תובא לדיון בבימש בבקשה להאריך מעצרה."

ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

תחילה פרסמה המשטרה הודעה על חקירת תיק שעניינו חשד לחטיפה עם קבלת תלונה מתושב חוץ השוהה בביקור משפחתי בצפון הארץ, וכי נותק הקשר עם 2 בנותיו הקטינות.

המשטרה עצרה אמש את הסבתא, תושבת גדרה כבת 70 בחשד לחטיפת 2 נכדותיה הקטינות.

כאמור היום הן נמצאו בריאות ושלמות לצד אימן בדירה בקרית ים, כשהאב מלווה בעורכת דינו' פגש אותן בתחנת משטרת זבולון בחיפה. מעצרה של האם הוארך ב-3 ימים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות