fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר החינוך ציין את החזרה ללימודים בקרית אתא

היום חזרו תלמידי חטיבות הביניים לבתי הספר וציין כי מרבית צוותי החינוך מחזיקים בתו הירוק וכעת ירוכז המאמץ בלימוד מקצועות הליבה
יואב גלנט בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה

שר החינוך יואב גלנט פתח את שנת הלימודים המחודשת של תלמידי חטיבות הביניים בבית הספר רוגוזין חטיבה ב' בקרית אתא. בהתאם להנחיות, הלימודים בחטיבות עבור תלמידי כיתות ז'-י' יתקיימו בקבוצות של עד 20 תלמידים, לפחות יומיים בשבוע וביתר הימים תתקיים למידה מרחוק.

הביקור כלל סיור של השר וצוותו בבית הספר וסקירה של הפעילות החינוכית. במהלך הסיור שוחח השר עם התלמידים על חזרתם לבית הספר ועל הקשיים עימם הם מתמודדים בתקופה מאתגרת זו. השר התרשם מהעשייה החינוכית הענפה בביה"ס הן מבחינת ההיערכות ללימודים והן מבחינת ההישגים.

השר גלנט: ״במהלך התקופה הקרובה ועד לסיום שנת הלימודים, צוותי ההוראה ירכזו מאמץ ללימוד החומרים במקצועות הליבה כמו מתמטיקה, ושפה. פרט לצמצום פערים פדגוגיים, אני רואה חשיבות עליונה בהיבטים החברתיים והרגשיים. משרד החינוך ידאג בחודשים הקרובים לחיזוק תחושת החוסן בקרב כלל התלמידים״.

בהתייחסו למצב ההתחסנות בקרב צוותי ההוראה אמר גלנט :"מערכת החינוך מובילה בהתחסנות בישראל. 76 אחוזים מצוותי החינוך מחזיקים ב״תו הירוק״, לאחר שהשלימו את החיסון השני או החלימו. כ-15 אחוזים נוספים מצויים לאחר החיסון הראשון. ‏עד פסח יוענק ״תו ירוק״ לרוב מכריע מתוך 280 אלף המורים, הגננות ועובדי ההוראה״.

ראש העירייה יעקב פרץ, שהתלווה לסיור אמר: "פתחנו את מסגרות החינוך, תוך שמירה על קבוצות הלימוד בבתי הספר ואנו נכונים להפעיל כל יוזמה חינוכית שתאושר. קיימת חשיבות עליונה בקיום המשך שגרת החינוך במציאות מאתגרת זו כאשר התגייסות כל הגורמים היא המפתח להצלחתה. אנו נפעל ככל הניתן בכדי להבטיח את המשך יציאת ההורים לעבודה, בריאות התלמידים והמשך הקניית חינוך ילדי העיר".

בסיום נפגש השר גלנט עם ראשי הערים באזור: ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור וראש עיריית נשר רועי לוי. הם קיימו שיחה על מתווה החינוך והדגשים שהרשויות מבקשות ליישם בהנחיות מערכת החינוך.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות