fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני תושבי הקריות תקפו מאבטחים ושוטרים

מועדון ריקודים אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה

שני תושבי הקריות נעצרו לאחר שתקפו בפאב מבלים, מאבטחים וגם את השוטרים שהגיעו לעצור אותם. על פי החשד, במוצאי שבת, בזמן שבילו שני החשודים בפאב המרתף בכרמל, פרצה קטטה בינם לבין אחד המבלים. כשהמאבטחים ניסו להפריד בין הרבים, תקפו שני החשודים גם את המאבטחים.

עו"ד יעד נוה
עו"ד יעד נוה (צילום: הילה מלמד)

למקום הוזעקה ניידת משטרה, אולם, כשהגיעו השוטרים למקום, הותקפו אף הם על ידי שני החשודים. בסופו של דבר, הצליחו השוטרים להשתלט על החשודים והם נעצרו והובאו לתחנת המשטרה להמשך חקירה. אחד מהחשודים הזדהה בתעודת זהות מזויפת ולאחר מספר דקות הזדהה בשמו האמיתי.

 

ביום ראשון בבוקר הובאו החשודים לבית משפט השלום בחיפה לדיון הארכת מעצרם. נציג המשטרה רס"מ אדי קנטרוביץ, ביקש להאריך את מעצרם בחמישה ימים, במטרה להשלים פעולות חקירה נדרשות. סניגורם של החשודים, עו"ד יעד נוה הגיע להסכמה עם נציג המשטרה, כי החשודים יעצרו לשלושה ימים בלבד.

השופטת איילת הוך-טל אמרה בהחלטתה שיש לאפשר למשטרה למצות את פעולות החקירה בזמן שהחשודים ישהו במעצר, כדי שלא ישבשו הליכי חקירה ולא יהוו סכנה לציבור. השופטת ציינה כי התנהלות החשודים אינה תורמת לקידום החקירה והורתה להאריך את מעצרם בשלושה ימים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות