fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לרשותכם: עמדה לתיקון אופניים בטיילת שמעון פרס

רוכבי אופניים יכולים כעת לבצע בעצמם תיקונים קטנים ותקרים בעת רכיבה לאורך הטיילת. העמדה מצוידת בכל הציוד הנדרש
בלי כלים חד פעמיים בפארקים הציבוריים. טיילת שמעון פרס | צילום: דוברות העירייה)
בלי כלים חד פעמיים בפארקים הציבוריים. טיילת שמעון פרס | צילום: דוברות העירייה)

עיריית קרית ביאליק הציבה עמדה של שירות תיקון לרוכבי אופניים בטיילת שמעון פרס סמוך למתחם פארק הנינג'ה החדש. העמדה מצוידת במברגים, מפתחות כוכב, מפתחות אלן, מפתחות פתוחים, מפתח שוודי, כפות חליצה ומשאבת אוויר לניפוח גלגלים, חינם אין כסף.

טיילת שמעון פרס (טיילת גדורה) זכתה להצלחה מרגע הקמתה. מדי יום, לאורך כל היום, נצפים אלפי תושבים מקרית ביאליק ומחוצה לה, צועדים ורוכבים. הטיילת שמתחילה בכיכר רבין-אצ"ל בצפון ומסתיימת כעת ברחוב העמקים תמשיך עד אורט קרית ביאליק בדרום העיר והיא כוללת שבילים לרוכבי אופניים והולכי רגל לאורך הנחל.

עמדה לתיקון אופניים בטיילת פרס | צילום: דוברות העירייה
עמדה לתיקון אופניים בטיילת פרס | צילום: דוברות העירייה

עם השלמת בניית הגשר להולכי הרגל ורוכבי אופניים מעל רחוב העמקים התאפשר חיבורה של שכונת ביאליק דרום לחלקה הצפוני של הטיילת, ובימים אלה מתבצעות העבודות של השלב הסופי של פרויקט נחל גדורה. את הטיילת ניתן לחצות לכל אורכה, ברגל או באופניים, בלי לעבור כבישים בדרך. תלמידי אורט ביאליק יוכלו להגיע מדי בוקר לבית הספר בבטחה ובקלות. עמדת תיקון האופניים היא תוספת שירות שניתן לרוכבים.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "טיילת שמעון פרס היא אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים יותר של העיר ושלי כמי שהקים אותה. אין הנאה רבה יותר מלראות מדי יום את הצועדים ורוכבי האופניים. זהו עוד שירות המוענק באהבה לתושבי העיר. בהמשך נבחן הוספת מתקנים כאלה בשבילי רכיבה נוספים בעיר".

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות