fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירות ייחודי בכללית: אימון כושר אישי וייעוץ תזונה בבית הלקוח

לתקופת הקורונה השלכות קשות על הבריאות בשל השהייה הממושכת בבית וההגבלות השונות. תמורת השתתפות עצמית של 50 שקלים למפגש תוכלו לאמץ אורח חיים בריא
מאמן כושר עד הבית. צילום אילוסטרציה: pixabay.com
מאמן כושר עד הבית. צילום אילוסטרציה: pixabay.com

מאמן כושר עד הבית. כללית מציעה פתרון מעולה לשמירה על הבריאות גם בהגבלות הקורונה: מבוטחי מושלם ופלטינום יכולים לרכוש עד 10 מפגשים עם מאמן/ת כושר ועד שלושה מפגשים עם יועץ/ת תזונה, שמגיעים עד הבית בשעות הנוחות למטופל/ת.

המנהלת הרפואית של כללית במחוז חיפה והגליל המערבי, ד"ר לילך צולר: "אנו עדים להשפעה קשה של תקופת הקורונה וההגבלות שנגזרות ממנה על מצבם הבריאותי של המטופלים שלנו. הסגר, הגבלות התנועה וההגבלות החברתיות כפו על כולנו שינוי אורחות חיים לא רצוי והפחתה משמעותית בפעילות הגופנית.

מאמן כושר עד הבית. ד"ר לילך צולר | צילום: דוברות כללית
מאמן כושר עד הבית. ד"ר לילך צולר | צילום: דוברות כללית

"הצוותים במרפאות נתקלים ביותר מקרים של סוכרת לא מאוזנת, לחץ דם גבוה, עלייה במדדי שומנים בדם, עלייה במשקל ועלייה בתלונות על בעיות רגשיות וכאבים אורתופדיים. השירות החדש בא לסייע למטופלים לחזור לשגרה בריאה, המשלבת תזונה נכונה עם פעילות גופנית תחת הגבלות התקופה במפגש אישי עם מדריך כושר או תזונאית ותפירת תוכנית מותאמת אישית למטופל ולסביבתו".

השירות ניתן בפרישה ארצית והוא מיועד לבני 18 ומעלה בהשתתפות עצמית של 50 שקלים למפגש. אפשר להזמין חבילה מלאה של כל המפגשים או חבילה חלקית, בהתאם להעדפות אישיות.

המנהל הרפואי של כללית מושלם, יגאל הקסלמן: "אימוץ אורח חיים בריא, המבוסס על פעילות גופנית והקפדה על תזונה מתאימה, הוכח מחקרית כמסייע במניעת מחלות ומשפר מצב תחלואה קיימת. לכן אנו, בכללית ובכללית מושלם, יזמנו מהלך שנועד להנגיש שירות חשוב זה. הכיסוי החדש יעניק ללקוחותינו כלים לאימוץ ולניהול אורח חיים בריא לטווח ארוך".

לזימן אימון כושר או מפגש עם תזונאי – הקליקו כאן  או בטל': 03-5688881.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות