fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שורה של מיזמי פיתוח עירוניים בקרית ים

העירייה מקדמת שורה של מיזמים בהם שביל אופניים, קיר אקוסטי והחלפת תשתיות מים וביוב
עבודות פיתוח בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

שורה של תכניות פיתוח עירוניות נרחבות מתנהלות בימים אלה ברחבי קרית ים. בעירייה אומרים כי  יש בעבודות הפיתוח עיצוב והגדרה מחדש את העיר ובמיוחד את המרחב הציבורי שלה.

בצפון העיר החלו עובדות  נרחבות להחלפת תשתיות המים והביוב לאורך רחוב תבור ולכיש וזאת לקראת תחילת העבודות להקמתה של שכונת מגורים חדשה במקום. השכונה החדשה  תחבר בין רחוב לכיש לשכונת סביוני ים ותבטיח לסביוני ים דרך יציאה נוספת, דרומה מהשכונה.

לצד כל אלה החלו העבודות לחידשו ושיקומו של גן תבור הוותיק אשר יספק לילדי השכונה מרכז פעילות של חופש ופנאי לאחר שנים ארוכות בהן לא היה להם מרכז כזה.

לאורך רחוב ביאליק הוותיק שבשכונה א' החלו עבודות להקמה של תשתיות ניקוז וביוב חדשות. מתברר כי מאז הקמת הרחוב לפני עשרות שנים לא היתה במקום מערכת נקוז וביוב תקנית ומסודרת והעבודות במקום צפויות לפתור סוף סוף את הנושא. חשוב לזכור שלאורך הרחוב נרשמה בשנים האחרונות בניה נרחבת ושיקום מסיבי של הבתים במסגרת תמ"א 38 אשר הביאה למקום משפחות חדשות רבות.

לאורך שכונת "גלי ים" ההולכת ומוקמת סמוך למסילת הברזל הושלמה הקמתו של קיר אקוסטי ולאורך רצועת החוף מתקדמות מאוד העבודות להארכת טיילת קריית ים כדי שתתחבר לטיילת המתוכננת לקום מכיוון קריית חיים.

בצפון הקריה מתקדמות העבודות להשלמתו של שביל אופניים אשר יחצה את העיר ויתחבר לקריית מוצקין ומשם לקריית ביאליק. ליד בית הספר רבין הולך ונשלם מגרש גלגליות חדש במקום זה שנמצא היום במרכז העיר ועליו מתוכננות להתחיל בימים אלה העבודות להקמת הקונסרבטוריון החדש כאשר לא הרחק משם החלו העבודות להקמת בניין העירייה החדש.

ראש העירייה, דוד אבן צור, הביע סיפוק רב מהיקף הפיתוח המתרחש בעיר ואמר כי "זו תוצאה של השקעה בלתי פוסקת בגיוס משאבים וסיוע ממשלתי אשר נושאים עתה פירות. אני יודע שעבודות הפיתוח עשויות לגרום לאי נוחות זמנית בשכונות שונות אבל אני מבטיח לתושבי העיר שבתוך מספר חודשים נתעורר כולנו לעיר חדשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות