fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוחרר תושב קריות שנחשד כי מנע טיפול רפואי בבת זוגו שנפטרה

החשוד נעצר והובא לבית המשפט בחיפה לדיון בהארכת מעצרו, אולם השופט חשב אחרת ושיחרר אותו בתנאים מקבילים
תקיפת רופא. אילוסטרציה (PantherMedia)
רופא. אילוסטרציה (PantherMedia)
עו"ד ערן בר אור (צילום: עצמי)
עו"ד ערן בר אור (צילום: עצמי)

תושב הקריות, נעצר בחשד שמנע טיפול רפואי מבת זוגו למרות שידע כי היא בסכנת חיים, והיא נפטרה. על פי החשד, החשוד מנע גם מאנשים הקרובים לאישה להזעיק עזרה רפואית או את העברתה לטיפול בבית חולים, למרות שידע כי שתתה כמות לא מבוטלת של אלכוהול ונטלה כדורים.

החשוד נעצר והובא לבית המשפט בחיפה לדיון בהארכת מעצרו בשל שידול או סיוע להתאבדות, גרימת מוות ברשלנות ומעשה או מחדל המסכנים חיי אדם. נציג המשטרה רס"ב אדי קנטרוביץ' ביקש להאריך את מעצר החשוד בארבעה ימים.

עורך דינו של החשוד, עו"ד ערן בר אור, חקר את נציג המשטרה ובמהלך החקירה התברר כי בערב בו מתה האישה, היא שתתה אלכוהול ונטלה כדורים. לפני שנפטרה היו בדירה אנשים נוספים, מלבד החשוד, ביניהם בנה וחברתה של האישה. עוד עלה מחקירת נציג המשטרה בבית המשפט כי בנה של האישה בן 14, ביקש מהחשוד להזעיק אמבולנס אך הוא סירב והלך לישון.

השופט עמית רוזינס אמר בהחלטתו כי ידוע שהאישה שתתה אלכוהול ונטלה מספר לא ידוע של כדורים פסיכיאטרים שהיא נוטלת בדרך כלל. משלא חשה בטוב, ניסו בנה וחברתה לסייע לה, הובילו אותה לשירותים וביקשו להזמין לה אמבולנס, אולם היא סירבה ואמרה כי הדבר עלול לפגוע בלימודי הסיעוד שהייתה אמורה להתחיל ללמוד. עוד אמר השופט רוזינס, כי למרות שהחשוד סירב להזמין עבורה אמבולנס, לא עולה מחומר החקירה שהחשוד מנע מבנה או מחברתה, שהיו מודעים בדיוק כמוהו למצבה אך לא הזמינו אמבולנס, החברה עזבה את הבית מבלי לעשות דבר ובנה שכב לישון ליד אימו. עוד ציין השופט רוזינס בהחלטתו כי אינו מוצא בחומר החקירה כי החשוד שידל או סייע לאישה להתאבד או כי ניסה למנוע מאחרים להזמין אמבולנס. השופט רוזינס אמר עוד כי אינו חושב שמעצרו של החשוד יואיל וימנע שיבוש הליכי חקירה וכי ניתן לבצע את כל ההליכים המשטרתיים כשהחשוד משוחרר.

השופט רוזינס שחרר את החשוד בערבות בתנאי שיתייצב לחקירה בכל זמן שיידרש. עוד קבע השופט כי החשוד ימנע מיצירת קשר עם ילדיה של האישה וחברתה ששהתה איתם בדירה למשך חודש ימים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות