fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריצה של כ-6 ק"מ לאות הזדהות עם חולות סרטן השד

עובדות היחידה להמשך טיפול ומעקב של כללית במחוז חיפה והגליל המערבי בחרו להזדהות עם המטופלות שלהן בדרך מקורית ולשדר מסר אופטימי
צוות היחידה להמשך טיפול יצא לריצה למען חולות סרטן השד | צילום: דוברות כללית
צוות היחידה להמשך טיפול יצא לריצה למען חולות סרטן השד | צילום: דוברות כללית

עובדות היחידה להמשך טיפול ומעקב של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי חיפשו דרך מקורית להביע את הזדהותן עם חולות סרטן השד שטופלו ומטופלות במסגרת היחידה ולהעלות מודעות לנושא. הן בחרו לעשות זאת בריצת בוקר בוורוד. בסוף השבוע האחרון של אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, הן עטו מסכות, לבשו בגדים ורודים ויצאה לריצה של כ-6 ק"מ לאורך חוף קרית ים.

מנהלת הסיעוד של היחידה להמשך טיפול ומעקב של כללית במחוז חיפה והגליל המערבי, ניהל ח'טיב, ממשתתפות המירוץ, מסרה, כי ביחידה להמשך טיפול מטופלים בכל רגע נתון כ-160 חולי הוספיס, כאשר שיעור גבוה מכלל המאושפזים הן נשים המתמודדות עם סרטן השד. למטופלי היחידה ניתן טיפול פליאטיבי (המקל על התסמינים ומשפר את איכות החיים) על ידי צוות רב תחומי שכולל רופאים ואחיות שהתמחו בטיפול מסוג זה, אחיות מומחיות קליניות פליאטיביות, אחיות אונקולוגיות, עובדות סוציאליות, דיאטניות, פיזיותרפיסטים, קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק ורופאים מומחים פליאטיבים.

צוות היחידה, הפוגש בחולות במצבים הקשים, רואה חשיבות גדולה בעידוד נשים להגיע לבדיקות ממוגרפיה ולהעלות את המודעות לחשיבותו של הגילוי המוקדם של המחלה, במטרה להפחית סבל ולהציל חיים. המרוץ נועד לתרום למטרה זו ודווקא בוורוד כמסר של אופטימיות.

הישארו מעודכנים בפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות