fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחל נפטרה מקורונה ארבעה ימים אחרי בעלה יצחק

בני הזוג יצחק ורחל נאה חלו בזן דלתא של נגיף הקורונה ואושפזו בבית החולים במצב קשה. הם הכירו לפני 67 שנים ומאז לא נפרדו
נגיף הקורונה
נגיף הקורונה. אילוסטרציה: פיקסאביי

בתוך ארבעה ימים נפטרו בני הזוג יצחק, 86, ורחל 85, נאה מקרית ביאליק, שהיו מאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שחלו בנגיף הקורונה.

יצחק עלה לארץ מיד עם קום המדינה כשהוא בן 13 בלבד. את רחל הכיר בעת שירותו הצבאי בחיל הים ומאז לא נפרדו דרכיהם. בני הזוג נאה חוסנו בשתי מנות חיסון נגד נגיף הקורונה עם תחילת גל החיסונים ובעת אשפוזם בבית החולים רמב"ם התברר כי השניים חלו בזן הדלתא של הנגיף.

יצחק אושפז לפני כשלושה שבועות לאחר שחש ברע וכשבוע לפני מותו אובחן כחולה בקורונה מזן דלתא. מיד לאחר מכן אובחנה גם רחל כחולה בנגיף, והיא אושפזה בחדר ליד בעלה. הלווייתו של יצחק התקיימה ביום שישי והלווייתה של רחל תתקיים היום (שלישי) והיא תיטמן ליד קברו של בעלה.

יצחק נפטר ביום חמישי ואתמול (שני) נפטרה רחל. בני הזוג נאה הותירו ארבעה ילדים, 12 נכדים ושלושה נינים. עוד שניים מבני המשפחה חלו בקורונה אך החלימו. ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ספד לבני הזוג נאה: "קיבלתי בצער את הבשורה המרה על פטירתה של רחל. סוף עצוב לזוגיות נפלאה. רחל ויצחק היו זוג אהוב ואהוד על כל מי שהכיר אותם. כל כך מצער שמחלת הקורונה לקחה את רחל ויצחק בהפרש של ימים. מצבו הקשה של יצחק ופטירתו גרמו לרחל לשקוע בעצבות, והיא חדלה להיאבק. העיר קרית ביאליק אבלה על מותם של רחל ויצחק, אזרחיה הוותיקים. אני שולח את תנחומיי לילדים, לנכדים ולנינים. זה אסון נורא עבורם".

על פי נתוני משרד הבריאות נרשמו אתמול (שני) 730 מאומתים חדשים מתוך 55,109 נבדקים לגילוי הנגיף. תמונת מצב הקורונה בישראל, כוללת כעת אריח "אחוז נבדקים חיוביים", המציג כמות נבדקי בדיקות PCR לגילוי הנגיף – עבורם התקבלה תוצאה חיובית (עבור כל נבדק תוצאה סופית), אל מול סך נבדקים בדיקות PCR לגילוי הנגיף אשר עבורם התקבלה תוצאת בדיקה כלשהי, ביום נתון. היום (שלישי) בבוקר ישנם 45 חולים שמצבם מוגדר קשה ועשרה מונשמים. 6,439 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות