fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע אחרי הפשיטה: סוכן סמוי הציע נישואין לחברתו

סמ"ר ג' הציע אמש נישואין לחברתו י' במעמד קבלת מדי המשטרה אחרי שדאג להפליל 34 חשודים בעבירות סמים בכל אזור הצפון. המבצע המורכב התנהל בימ"ר מחוז חוף
זירת פשע
צילום אילוסטרציה פנתרמדיה
זירת פשע
צילום אילוסטרציה פנתרמדיה

"התינשאי לי?" שוטר סמ"ר ג'  הציע אמש נישואין לחברתו י' במעמד קבלת מדי המשטרה, לפני כ-300 שוטרים ממחוז חוף עת יציאתם למעצר של 34 חשודים בסחר בסמים ואמל"ח. השוטרים פשטו בילוש על בתיהם של חשודים לאחר סיום מוצלח של הפעלתו של סוכן סמוי שהופעל על ידי מחלק הסוכנים.

11 חודשים נמשכה ההפעלה המורכבת בימ"ר מחוז חוף בפיקודו של נצ"מ אלי אסייג. הסוכן אסף ראיות כנגד 34 חשודים במהלכם רכש סמים מסוגים שונים ואמצעי לחימה. בין המופללים תושבי נהריה חיפה הקריות והכפרים : אעבלין ערה כבול אבו סנאן מזרעה.  ושתי נשים חשודות.

הסוכן ג' בן 25 נולד בברזיל ונשלח לבית יתומים כתינוק. הוא אומץ על ידי זוג הורים להם הוא בנם היחיד והמתגוררים בעיר עכו. חלום חייו היה לשרת במשטרה, חלום שהתגשם הלילה עת הוענק לו אקדחו האישי מדיו ותעודת המנוי המשטרתית. בטקס מרגש לעיני  עלה ג' לבמה ומסר את תודתו למשפחתו.

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בצפון -1

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות