fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית חיפה על הקורונה: "העקומה בעיר מדאיגה מאוד"

הקורונה בחיפה: מיום חמישי בערב נרשמו בעיר 81 חולים מאומתים - תוספת של 11 חולים מיום חמישי בערב. 471 איש נמצאים בבידוד. קליש-רותם: "עלינו לדאוג שהמגמה לא תהפוך לגל"
אגף הפיקוח העירוני הגביר את האכיפה. עינת קליש רותם | צילום: יח"צ
אגף הפיקוח העירוני הגביר את האכיפה. עינת קליש רותם | צילום: יח"צ

בפוסט שהעלתה הערב, ראשון, ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, היא כותבת על הקורונה בחיפה: "לצערנו הרב, הקורונה הולכת ומתפשטת בימים האחרונים, גם בחיפה. אנו עוקבים בדריכות אחרי כל חולה מאומת, ויוצאים בשורה של מהלכים להגברת האכיפה ומניעת התפשטות המחלה.

"לידיעתכם, היום בערב ישנם כבר 81 חולים מאומתים בעיר (תוספת של 11 חולים מיום חמישי בערב). 471 תושבים נמצאים בבידוד. ריכוז החולים הוא בשכונת הדר, אבל לא רק.

"כתוצאה מנתונים אלה, פתחנו בימים האחרונים במסע הסברה נרחב לתושבים המתגוררים באזורי התחלואה; אגף הרווחה פועל לעזור למשפחות ששוהות בבידוד; אגף הפיקוח העירוני הגביר את האכיפה לעסקים הסמוכים על פי כללי התו הסגול, וכן, המשטרה תתגבר את אכיפת עטיית המסכות. בנוסף, אנו בקשר שוטף עם מנהל המחוז במשרד החינוך בנוגע לבתי הספר. כשיש ספק – אז אין ספק.

"יחד עם זאת, חשוב לי שכולכם, כל תושבי העיר, תהיו מודעים למצב, ותשמרו.

"העקומה בחיפה מדאיגה מאוד ולא תשתנה, אלא אם נדאג כולנו להתנהל בצורה יותר קפדנית ואחראית. עלינו לדאוג שהמגמה לא תהפוך לגל. זה אפשרי רק אם ננהג כצוות".

"שמרו על מרחק, עטו מסיכה, אל תתקרבו להתקהלויות. סומכים עליכם שתנהגו באחריות.

"בריאות שלמה ושבוע טוב.

הבוקר פורסם כי האחראית על הצהרון בבית הספר היסודי קדימה בקרית ביאליק, נמצאה חיובית לקורונה.
ההורים התבקשו לבוא לאסוף את ילדיהם ובית הספר נסגר.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות