fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין תסבסד את ילדי הקייטנות

בעקבות המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו משפחות רבות בגלל הקורונה, הוחלט בעיריית קרית מוצקין לסבסד כל ילד במחזור השני של קייטנות המתנ"ס
קייטנה | צילום: pexels

בהנחיית ראש העירייה חיים צורי, הוחלט כי לאור משבר הקורונה ועל מנת להקל על  ההורים הרשות תסייע בסבסוד הקייטנות. היום (רביעי) קיים צורי ישיבה בנושא הקייטנות והוחלט כי בעקבות היציאה ממשבר הקורונה וחזרת ההורים לעבודה, תסייע הרשות בסבסוד מחזור ב' של הקייטנות בחודש אוגוסט בסך 300 שקלים לכל ילד.

רשת המתנ"סים בקרית מוצקין פרסמה את תוכנית הקייטנות לחופש הגדול לילדי הגן ובתי הספר. במחזור הראשון של הקייטנה שיתקיים מ-1 עד 21 ביולי, ישלמו ההורים עבור כל ילד 300 שקלים עד השעה אחת בצהריים ותופסת של 700 שקלים עבור צהרון עד השעה חמש אחר הצהריים.

במחזור השני של הקייטנות שיתקיים מ-22 ביולי עד 11 לאוגוסט, היו אמורים ההורים לשלם 900 שקלים לכל ילד עד השעה אחת הצהריים ותוספת של 700 שקלים לצהרון עד השעה חמש אחר הצהריים. אולם צורי הודיע כי העירייה תסבסד ב-300 שקלים כל ילד בקייטנה במחזור השני וההורים ישלמו 600 שקלים.

סמנכ"לית רשת המתנ"סים בקרית מוצקין, אורנית מאירוביץ', מסרה: "אנו רוצים שהילדים ייהנו מקיץ חווייתי ובטוח במחירים זולים ונוחים לכל כיס". צורי איחל לקייטנים: ״תיהנו ושמרו על עצמכם״.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות