fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין הודיעה על מוכנותה לשנת הלימודים

בשנת הלימודים הקרובה תפעל מערכת החינוך העירונית במתווה שונה מהרגיל עקב משבר הקורונה
חונכים את המבנה החדש של בית הספר אחדות בקרית מוצקין | צילום: דוברות העירייה
חונכים את המבנה החדש של בית הספר אחדות בקרית מוצקין | צילום: דוברות העירייה

8590 תלמידים יפתחו את שנת הלימודים הקרובה בקרית מוצקין ואל מערכת החינוך העירונית נוספו 11 גני ילדים חדשים, בית הספר אחדות נבנה מחדש ובית הספר ריבלין יהיה הראשון בארץ שינציח את רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין.

בעקבות משבר הקורונה ששינה את תוכנית הלימודים מבסיסה, מערכת החינוך תתמודד עם המורכבות באמצעות קפסולות, ימי למידה מחולקים וגם בזום. עיריית קרית מוצקין וצוותי הרשות ערוכים לפתיחת שנת הלימודים. הרשות השקיעה מיליוני שקלים ובין היתר בוצעו עבודות בינוי, שיפוץ, הצטיידות, הנגשות והכשרת המוסדות.

גני הילדים בקריית מוצקין יפעלו במתכונת מלאה של 6 ימים בשבוע.  כיתות א-ד יעבדו כל בית ספר על פי מתווה בימים א-ה או א-ו. כיתות ה-ו יעבדו במתכונת של שלושה ימי לימוד פרונטליים ובשאר הימים באמצעות ה-zoom. חינוך מיוחד- כיתות א-ו ילמדו במתכונת מלאה. כיתות ז'-י"ב – 3 ימי לימוד בשבוע. כיתות ג-ד: על פי מתווה משרד החינוך יחולקו לקבוצות עם עוזרי הוראה.

כמעט 85 שנה לאחר שנוסד בית הספר הראשון באזור, נחנך בסוף השנה שעברה המבנה החדשני, הבטוח והמתקדם. ראש העירייה, חיים צורי, מסר: ״כבוגר בית הספר, מדובר ללא ספק, בסגירת מעגל מרגשת עבורי״.  בית הספר אחדות נבנה כאמור מחדש באופן מתקדם לאחר שהמבנה הקודם לא עמד בתקן בפני רעידות אדמה.

מנכ"ל העירייה, יריב גסר, מסר לקראת פתיחת שנת הלימודים: "לא פשוט להיערך לשנה חדשה ועוד עם משבר קורונה שפגע בכל הרשויות. חשוב להדגיש שהשנה נפתחת הרבה בשל הדחיפה של ראש העירייה אל מול משרדי הממשלה והדאגה האמיתית והכנה שלו לכל אחד מילדי העיר. אני גאה להוביל צוות עובדים נפלא שנתן מעצמו מתוך הזדהות במטרה על מנת לפתוח את השנה הזו בצורה טובה". צורי: "כל הקיץ הזה כל צוותי הרשות פעלו סביב השעון על מנת לאפשר לילדים כניסה מיטבית לשנה חדשה. זו תהיה שנה מאתגרת בסימן משבר הקורונה העולמי. הנחתי את אגף החינוך להעניק את כל הכלים האפשריים על מנת להתמודד עם השינויים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות