fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: פינת הנצחה לזכרו של אושר אלקובי הוקמה בטיילת

אושר אלקובי ז"ל, בן 18, נהרג לפני כחצי שנה בתאונה בעת שרכב על אופניו בטיילת שמעון פרס. ראש העירייה אלי דוקורסקי נענה לבקשת הוריו להקמת פינת הנצחה לזכרו במקום שבו הוא נהרג
פינת ההנצחה של אושר אלקובי ז"ל בטיילת שמעון פרס | צילום: דוברות העירייה
פינת ההנצחה של אושר אלקובי ז"ל בטיילת שמעון פרס | צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי נענה לבקשתה של משפחת אלקובי להציב בטיילת שמעון פרס מיצג לזכרו של בנם, אושר אלקובי ז"ל, שנהרג בתאונת אופניים.

אושר אלקובי ז"ל, 18, נהרג לפני כחצי שנה כשרכב על אופניו החשמליים בטיילת שמעון פרס. ברגע של חוסר תשומת לב, ביצע אלקובי תאונה עצמית קשה, נפצע אנושות וכעבור מספר ימים נפטר בבית החולים. הוא הובא למנוחות בבית העלמין בעיר.

אושר אלקובי היה נער מלא שמחת חיים וחלומות, אהב בעלי חיים הוא אמור היה להתגייס בקיץ האחרון לצה"ל. זה לא קרה.

אושר היה בן יחיד להוריו, מירי ואיציק אלקובי, שניסו שנים רבות להביא ילד לעולם. הוא מילא את חייהם באור, ומותו הטראגי קרע את ליבם.

דודו של אושר, חיים אלקובי, סיפר בראיון ל"הד הקריות": "אושר היה צריך להתגייס בקיץ לצבא. בהיותו בן יחיד להוריו, הוא ביקש מהם לחתום לו על גיוס לשירות קרבי. הוא עבד בחנות אופניים, ובסוף האופניים האלה לקחו אותו. היה ילד מאוד טוב, מאוד מוכשר עם ידע נרחב בהכל. היו לו תוכניות רבות להמשך, הוא רצה ללמוד ולהיות רופא או וטרינר. הוא היה מאוד קשור אליי, בכל בעיה שהייתה לו הוא היה מתקשר אליי".

לאחרונה פנו מירי ואיציק אלקובי לדוקורסקי וביקשו להציב במקום בו אירעה התאונה מיצג עם האופניים שהוא כה אהב, האופניים שעליהם מצא את מותו.

במיצג זה ביקשו ההורים להעביר מסר לילדים ולבני נוער לרכוב בזהירות. דוקורסקי נענה לבקשת ההורים, ובטיילת הוקמה פינת הנצחה לזכרו של אושר אלקובי עם אופניו ולצידם ופינת ישיבה.

דוקורסקי: "הלב דואב בכל פעם שנקטף פרח טרם זמנו. אני פונה לכל בני הנוער והילדים: סעו בזהירות, באחריות והשתמשו בקסדה בעת רכיבה על אופניים".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות