fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק ובני ציון יוזמים פעילויות משותפות

שני הגופים בוחנים בימים אלה אפשרויות שונות של שיתופי פעולה מבחינה עסקית ובחינה קהילתית. ראש העירייה הודיע שירתום עוד ראשי רשויות
ד"ר אוהד הוכמן ואלי דוקורסקי. צילום: יח"צ

המרכז הרפואי בני ציון ועיריית קרית ביאליק יבחנו קיום מיזמים משותפים למען הקהילה הן במערכת החינוך והן בקהילה העסקית.

סיכום על כך ובנוסף גם על הנגשת מידע לתושבים בהקשר של שירותים משלימים הושג השבוע בעת ביקורו של ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, במרכז הרפואי בני ציון, כאורחו של מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אוהד הוכמן.

דוקורסקי שהביע את התרשמותו מתנופת הפיתוח הגדולה שבה נמצא המרכז הרפואי בני ציון, הביע את נכונותו להירתם ולרתום את ראשי הערים באזור. זאת בכדי לסייע למרכז הרפואי בקידום וגיוס המשאבים הנדרשים להרחבת ושדרוג מחלקות שונות למען רווחת הקהילה והמטופלים שעליהם נמנים גם רבים מתושבי קרית ביאליק.

דוקורסקי ומנכ"ל העירייה ליאור טרגן, קיבלו סקירה נרחבת  מד"ר הוכמן על המחלקות השונות והמובילות בביה"ח ועל השירותים הרפואיים המתקדמים הניתנים בהן. ד"ר הוכמן הדגיש בפניהם את החשיבות הרבה שהוא רואה בנוסף לטיפול רפואי מיטבי גם במתן ערך לקהילה.

ד"ר הוכמן ערך לשניים סיור באגף המיון הממוגן הענק שהקמתו מצוייה בשלבים מתקדמים ביותר וצפוי להיפתח בעוד כשלושה חודשים. הוא הציג בפניהם את מכשיר ה-PET CT המשוכלל שיופעל בקרוב, את אגף חדרי הלידה החדש שיכלול חדרי לידה מודרניים עם נוף מרהיב לים ואת המכון ההמטולוגי החדש.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות