fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: איסור שהייה בגני המשחקים הציבוריים ושימוש במתקני המשחק

בקרית אתא נלחמים בנגיף הקורונה. העירייה תחמה את גני המשחקים הציבוריים. שימוש במתקנים יעלה לכם בקנס של 500 שקלים. פעולות חיטוי בלילות ברחבי העיר
מספר חולי הקורונה הפעילים בקריות ממשיך לטפס. חיטוי תחנות אוטובוס | צילום: דוברות עיריית קרית אתא
מספר חולי הקורונה הפעילים בקריות ממשיך לטפס. חיטוי תחנות אוטובוס | צילום: דוברות עיריית קרית אתא

בקרית אתא נלחמים בנגיף הקורונה. העירייה תחמה את הגנים הציבוריים בעיר, ופרסמה הודעה בנושא בדף הפייסבוק העירוני.

לשון ההודעה: "בהתאם להנחיות משרד הבריאות חל איסור על שהייה בגני המשחקים הציבוריים ושימוש במתקני המשחק.

"לאור ריבוי התלונות בנושא זה, העירייה תגברה את האכיפה בגנים הציבוריים הכוללת סיורים יזומים, תחימה של הגנים, מצלמות ומערכות כריזה. שימוש במתקנים מהווה עבירה על התקנות ועל ההנחיות והקנס בגינה הוא 500 שקלים.

"אנחנו יודעים שזה לא פשוט, אבל השמירה על ההנחיות היא חלק מאחריות אישית וערבות הדדית של כל אחד מאיתנו, כי רק ביחד נוכל לעבור את זה".

בקרית אתא נלחמים בנגיף הקורונה. גני משחקים ציבוריים תוחמו | צילום: דוברות העירייה
בקרית אתא נלחמים בנגיף הקורונה. גני משחקים ציבוריים תוחמו | צילום: דוברות העירייה

דבר ראש העיר

ראש עיריית קרית אתא פרסם אתמול, חמישי, הודעה בדף הפייסבוק שלו:

"אנו עדים לעלייה הגוברת במספר המאומתים ולקצב התחלואה בארץ. הדברים נכונים גם לגבי קרית אתא. במהלך השבועיים האחרונים אנו רואים עליה מתמדת במספר המאומתים בפיזור רחב בכל חלקי העיר.

"אנו פועלים בכל שעות היום ובכל המסגרות האפשריות להגביר את האכיפה, המניעה וההסברה. צוותי פיקוח ושיטור מסיירים בכל חלקי העיר וגם בבתי העסק ושומרים על ההנחיות של עטיית מסכות ומניעת התקהלויות.

צוותים של פיקוד העורף ומרכז הצעירים מבצעים פעילות בבתי אבות ובמרכזי דיור וחברי סיירת ההורים נרתמה לבצע פעילות הסברה בקרב בני נוער.

"במהלך הלילות, כשמרביתכם ישנים, הצוותים שלנו יוצאים ומבצעים עבודות חיטוי בתחנות אוטובוס ובאזורים ציבוריים נוספים.

"בהתאם להערכות מצב שאנו מקיימים עם משרד הבריאות וכוחות הביטחון, אנו רואים עליה בתחלואה אצל צעירים. הורים, חייבו את ילדיכם לעטות מסכות, להימנע מהתקהלויות וגם אם הם מבקשים להיפגש עם חברים יש לעשות זאת לפי הכללים: מסיכות, שמירת מרחק והגבלת מספר המשתתפים.

"אסור להקל ראש במצב ויש להישמע לכל הנחיה אשר תתקבל. מדובר בבריאות בני המשפחה שלנו ומכרינו. תמיד ידענו לעמוד מול כל אתגר והיום יותר מתמיד אנו חייבים להפגין נחישות ואחריות. אני מקווה כי נבלום את העלייה המדאיגה במספר המאומתים בעיר ואם נפעל כולנו יחד, נצליח".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות