fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריית ים: שר השיכון הכריז על כניסתה של העיר לתכנית המתגמלת רשויות מצטיינות

שר השיכון והבינוי, זאב אלקין, הכריז על כניסתה של קריית ים לתכנית החדשה להסכמי גג ממשלתיים, אשר מתגמלת רשויות מצטיינות בישראל בהתחדשות עירונית.
שר השיכון והבינוי בביקור בקריית ים | צילום: דוברות עיריית קריית ים
שר השיכון והבינוי בביקור בקריית ים | צילום: דוברות עיריית קריית ים

שר השיכון והבינוי זאב אלקין הגיע לביקור בקריית ים עם צוות שכלל את מנכ"ל המשרד אביעד פרידמן, מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל ינקי קוינט, יו"ר הרשות להתחדשות עירונית אלעזר במברגר וסמנכ"לית הרשות עינת גנון, וכן מנהלי ומתכנני המחוזות ברמ"י ובמשרד השיכון.

בביקור שר השיכון הכריז על כניסתה של קריית ים לתכנית החדשה להסכמי גג ממשלתיים, אשר מתגמלת רשויות מצטיינות בישראל בהתחדשות עירונית. נושאים רבים נוספים עלו על הפרק כגון סיוע רמ"י בקידום מלונאות בחוף הים, המשך פעילותה של המינהלת להתחדשות עירונית ועוד.

השר אלקין: "אני רוצה לברך את ראש העיר על הצטרפותה של העיר קריית ים לתכנית המסגרת של התחדשות עירונית. כחלק מהתכנית אנו כמשרד השיכון נקצה תקציבים משמעותיים שיאפשרו לעיר להקים תשתיות התואמות את הגידול המשמעותי של האוכלוסייה בעיר ולשדרג משמעותית את רווחתם של התושבים בעיר".

יו"ר הרשות להתחדשות, עו"ד אלעזר במברגר: "קריית ים היא השחקן המפתיע! לא האמנו ואז ראינו את המספרים, היקפי ההתחדשות העירונית בקריית ים עומדים בשורה אחת עם רשויות גדולות וחזקות שנכנסו לתכנית כמו חיפה, רמת גן, בת ים ועוד".

ראש העיר דוד אבן צור: "אמשיך לקדם ללא הרף את ההתחדשות העירונית של קריית ים, עיר החוף ופנינת הצפון, משום שאין לנו ברירה אחרת. אני מודה לשר, לרמ"י ולרשות להתחדשות על הבעת האמון החוזרת ביכולותיה של קריית ים לקדם ולממש התחדשות עירונית, העומדת בשורה אחת עם רשויות גדולות פי כמה".

לסיום הביקור השר אלקין והמשנה למנכ"ל המשרד עו"ד דוד עציוני, הידועים כשחמטאים חובבים, איתגרו את חברי מועדון השחמט של קריית ים במשחק. קיריל כץ (17) ניצח את עציוני וישראל כהן – רק בן 7, אבל כבר מסומן כאחת ההבטחות הגדולות ביותר של השחמט הישראלי, הפסיד (הפעם) לשר.

שר השיכון והבינוי בביקור בקריית ים | צילום: דוברות עיריית קריית ים
שר השיכון והבינוי בביקור בקריית ים | צילום: דוברות עיריית קריית ים

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות