fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: נרשמה ירידה של 60 אחוזים בפשיעה

סך כל האירועים הפליליים שנרשמו במהלך תקופת החגים בשנת 2012 עמד על 705 מקרים, לעומת 341 מקרים שאירעו בשנת 2013 באותה תקופה
אילן סרדל
אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

מדי שנה נחשבת תקופת החגים לתקופה הסוערת ביותר מבחינת הפשיעה. תמיד האלימות גואה בתקופה זו והשהייה הממושכת בבית גורמת לאנשים לאבד עשתונות. השנה, נרשמה בתחנת המשטרה זבולון ירידה של כ-60 אחוזים בפשיעה בקריות.

מנתונים של תחנת המשטרה זבולון עולה, כי בתקופת החגים אשתקד, היו 113 מקרי התפרצות לבתים, בעוד השנה היו 68 מקרים בלבד. בתחום ההתפרצויות לרכבים היו בתקופת החגים אשתקד 81 מקרים, לעומת 25 מקרים בלבד השנה. מספר מקרי גניבת מכוניות אשתקד בתקופת החגים עמד על 44 מקרים, לעומת 10 מקרים בלבד שנעשו השנה. סך כל האירועים הפליליים שנרשמו במהלך תקופת החגים בשנת 2012 עמד על 705 מקרים, לעומת 341 מקרים שאירעו בשנת 2013 באותה תקופה.

לדברי מפקד תחנת המשטרה נצ"מ אילן סרדל, הסיבה להפחתה המשמעותית במקרי הפשיעה היא המשך למגמה שהחלה מתחילת שנת 2013.

נצ"מ אילן סרדל: "יש הרבה מעצרים שאנו מבצעים והרבה מהעצורים, נגדם מוגש כתב אישום, אנו מבקשים לעצור עד תום ההליכים המשפטיים. כל עוד העבריינים בכלא יש פחות מקרי פשיעה. אני רוצה להאמין שניקינו את הרחובות, אבל עדיין יש עוד הרבה עבודה לעשות. בגדול, יש תחושה של רוגע, פחות מקרי אלימות, הטלפון שלי מצלצל פחות. אני מקווה שבשנה הבאה יהיה טוב יותר. מבחינתי, היעד של התחנה לשנה הבאה הוא לשמור על מה שהשגנו בשנה האחרונה וזה לא יהיה פשוט. אפס פשיעה לא יהיה אף פעם, אבל ככל שנשים יד מהר על העבריינים, כך נצמצם את הפשיעה באזור הקריות, זו השיטה".

נצ"מ אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)
נצ"מ אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות