fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קניון עזריאלי קרית אתא משנה שם לקניון כפיר

הקניון נרכש על ידי קבוצת כפיר ב-90 מיליון שקלים והיא תשקיע עוד מיליונים רבים בשדרוגו. הקניון יעבור מחר לידי קבוצת כפיר קבוצת כפיר והשם יוחלף
קניון עזריאלי קרית אתא (צילום: יח"צ)
קניון עזריאלי קרית אתא ישונה לקניון כפיר(צילום: יח"צ)

החל ממחר (חמישי) יעבור קניון עזריאלי בקרית אתא לידיה של קבוצת כפיר שרכשה אותו תמורת 90 מיליון שקלים. שמו של הקניון ישונה לקניון כפיר. סניף חלוקת הדואר ימשיך לפעול בקניון.

הקניון, שנפתח בשנת 2011, כולל שטח מסחרי להשכרה בהיקף של כ-10,000 מ"ר. בשלוש קומותיו יש כ-100 חנויות אופנה, קוסמטיקה, ילדים והסעדה, ובהן: קסטרו, רנואר, מקימי, לידר, ללין, ורדינון, הודי'ס, צומת ספרים, מגנוליה, נויז, פוקס, נמרוד, אופטיקה הלפרין, טויס אר אס, מקדונלדס, סניף של בנק הפועלים ומועדון כושר פרופיט. בנוסף, כולל הקניון גם מבנה משרדים בשטח של כ-4000 מ"ר, עם קומת הקרקע המושכרת לרשת מזון.

קבוצת כפיר תשקיע בשדרוג הקניון כ-20 מיליון שקלים. מהקבוצה נמסר, כי בכוונתה לקדם את הקניון, בדגש על הצרכים, האופי והרצונות של תושבי קרית אתא, רכסים, כפר חסידים ויישובי האזור. ללקוחות הקניון יינתנו  הטבות ובהן שעתיים חנייה חינם בחניוני הקניון לקונים ב-50 שקלים ויותר בחנויות ובמסעדות הקניון. קבוצת כפיר תשקיע כ-20 מיליון שקלים בשדרוג הקניון.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות