fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושק קו חירום לתושבי קרית חיים וקרית שמואל

הקו נועד להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר שיזכו למענה מהיר ויעיל במצבים, בהם הם חשים איום או מצוקה. תצפיתניות המאיישות את המוקד 24 שעות ביממה יזניקו את אנשי הביטחון לאירועים
קו חירום חדש. המוקד המבצעי של עיריית חיפה | צילום: ראובן כהן
קו חירום חדש. המוקד המבצעי של עיריית חיפה | צילום: ראובן כהן

עיריית חיפה השיקה היום, ראשון, קו חירום שמספרו 5991* ויופעל ממרכז השליטה והפיקוח העירוני במטרה לתת מענה מהיר ויעיל לתושבים.

השיחות מתקבלות במוקד המבצעי של אגף הביטחון המאויש 24 שעות ביממה בתצפיתניות אשר עוקבות אחר מאות מצלמות האבטחה של עיריית חיפה הפזורות ברחבי העיר ובכלל זה: בגנים ציבוריים, במרכזי בילוי של בני נוער, בחופי הרחצה, ובמוקדי פעילות נוספים.

התצפיתניות מזניקות את אנשי הביטחון לאירועים הנקלטים במצלמות ומעתה גם על פי פניות התושבים לקו החירום החדש.

מהעירייה נמסר, כי הקו נועד להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר שיזכו למענה מהיר ויעיל במצבים, בהם הם חשים איום או מצוקה בין אם נתקלו בחזיר בר החוסם את דרכם ובין אם מכל גורם אחר.

קו החירום יופעל על ידי מינהל התפעול תוך שיתוף פעולה ואיגום משאבים בין אגפי העירייה הביצועיים בהם אגף הביטחון, אגף הפיקוח הכללי, אגף החופים, הסיור העירוני, וקציני הביטחון של מוסדות החינוך.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות