fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קורונה בבית המעצר קישון

עשרות עצורים נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה בבית המעצר קישון. שב"ס מצמצם את התנועות במתקן המעצר
צילום: shutterstock
מעצר חשוד | צילום: shutterstock

בבדיקות שבוצעו בבית המעצר ׳קישון׳ נמצאו 36 עצורים מאומתים לנגיף קורונה. על פי הדיווח של שירות בתי הסוהר, כל העצורים במצב טוב ללא תסמינים.

כעת נערך חקר אפידמיולוגי ובמקביל יידגמו כל הכלואים השוהים במתקן. עד לקבלת תוצאות הבדיקות יצומצמו התנועות אל ומתוך המתקן ודיוני בתי משפט ייעשו בויעוד חזותי.

בית המעצר קישון, המכונה באופן עממי בית המעצר ג'למה, הוא בית מעצר שעבר לאחריות שירות בתי הסוהר ממשטרת ישראל בשנת 2005. בית המעצר השוכן במחלף שער העמקים מדרום-מזרח לחיפה, בסמוך לקיבוץ יגור.

בבית המעצר קישון ישנם כ-400 מקומות כליאה. השוהים במתקן הם עצורים פלילים וביטחוניים, הממתינים לסיום ההליך בעניינים. הוא משמש את מחוז חיפה של משטרת ישראל ואת יחידותיה הארציות את שירות הביטחון הכללי, בכל הנוגע לאסירים הביטחוניים השוהים בו.

משירות בתי הסוהר נמסר כי הוא ממשיך בביצוע כל הפעולות הנדרשות על מנת למנוע את התפשטות הנגיף בתוך מתקני הכליאה מתוך אחריות לבריאות ולחיי הכלואים והסגל.

עוד נמסר משירות בתי הסוהר נמסר כי יש להסתמך רק על הודעות והנחיות רשמיות לציבור ולהימנע מהפצת ״חדשות כזב״.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות