fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת ווטסאפ עירונית למבודדי קורונה

עיריית קרית ים פתחה קבוצת ווטסאפ המיועדת לתמוך לתושבי העיר שנמצאים בבידוד בגלל נגיף הקורונה
עיריית קרית ים. צילום: דורון גולן

במאמץ לסייע ככל האפשר לתושבי קרית ים הנמצאים בבידוד וכדי להבטיח כי הם מקפידים על תנאי הבידוד, החליט הבוקר ראש העירייה דוד אבן צור, על הקמת קבוצת תמיכה עירונית למבודדים ברשת הווטסאפ.

בראש הקבוצה עומדת מנהלת אגף הרווחה בעירייה גילי סולבייציק. היא נועדה בין השאר כדי להעניק תמיכה חברתית נפשית ופסכולוגית למבודדים וכן לסייע להם בפיתרון מצוקות שונות הנגרמות כתוצאה  מחוסר היכולת לצאת מהבית. בעירייה מעריכים כי בין המבודדים עשויים להיות משפחות וכן אנשים בודדים אשר תנאי הבידוד עשויים להיות מבחינתם בלתי אפשריים.

בעירייה חוששים כי מבודדים שלא יצליחו לעמוד בתנאי הבידוד ויפרו אותם עלולים להדביק את הסביבה וקבוצת התמיכה החברתית נועדה לפתור עבורם את הקושי הזה ולסייע להם להקפיד על הבידוד. בעירייה מבטיחים כי באמצעות הקבוצה תשתדל העירייה לסייע ולפתור בעיות שונות של המבודדים כתוצאה מחוסר היכולת לצאת מהבית.

הפעלת הקבוצה תסייע במקביל לעירייה ולרשויות לנהל מעקב מבוקר אחר היקף המבודדים שתחומה  והיקף התושבים שיצאו מבידוד ולפעול בהתאם. את ההחלטה על כך קיבל אבן צור לאחר פניות שהיו אליו מתושבים ומשפחות החוששות מפני מצב שבו יהיה צורך בבידוד מבלי יכולת לקבל סיוע מבחוץ.

תושבי קרית ים בלבד השוהים בבידוד ומבקשים להצטרף לקבוצה מוזמנים לעשות זאת באמצעות הקישור המצורף כמו כן ניתן לשלוח הודעות בלבד לטל' 0545632156

https://chat.whatsapp.com/HE7tqgYbZ9sDa4XCDNtOK0

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות