fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: 50 כלבי קרבות פצועים, תשושים ומורעבים הוחרמו מכלביה בנצרת (וידאו)

שוטרים, לוחמי מג"ב, פקחי יחידת הפיצו"ח ורשות הטבע והגנים, פשטו על כלביה לא חוקית בנצרת והחרימו 50 כלבי קרבות פצועים, תשושים ומורעבים
כלב קרבות פצוע שהוחרם | דוברות המשטרה

שוטרים, לוחמי מג"ב, פקחי יח' הפיצו"ח ורשות הטבע והגנים, פשטו אתמול(ראשון) על כלביה בנצרת שהוחזקו בה כלבים בתת תנאים, שימשה לגידול וסחר בכלבים ושנערכו בה קרבות כלבים והחרימו 50 כלבי קרבות במצב קשה.

הכלבים הוחזקו בכלובים קטנים ונמצאו תשושים ללא מים ואוכל, כשחלקם פצועים מקרבות שהשתתפו בהם.

כלובים שבהם הוחזקו הכלבים | דוברות המשטרה

10 מהכלבים שנמצאו עם פצעי נשיכה קשים, הועברו מיידית לטיפול וטרינרי ויתרת הכלבים הועברו ליובל מנדלוביץ המטפל ומשקם כלבים המוגדרים כמסוכנים, בחלקם פליטי קרבות כלבים.

במקום נמצא גם "חיוואי" שהוא עוף דורס האסור להחזקה, שנלקח לטיפול ע"י פקחי רשות הטבע והגנים ותרפות וסמים האסורים להחזקה ושחלקם נרכשו ברשות הפלסטינית.

תופעת קרבות הכלבים גורמת לסבל, פציעות ואף מוות של כלבי הקרבות ולעיתים לוכדים בעליהם כלבים משוטטים ומשסים בהם את כלביהם למטרות אימון ובידור.

פעמים רבות, כלבי הקרבות מוחזקים בתנאים קשים, סובלים מהתעללות, מוזנים בסטרואידים ומורעבים מתוך מטרה להגביר את האגרסביות שלהם.

כלבים אלה, גם אם שורדים ונלקחים מבעליהם, מצריכים תהליך שיקום ארוך עד בלתי אפשרי, לפני שיוכלו אם יתמזל מזלם,למצוא בית מאמץ.

שוטרים מעבירים כלבים מוחרמים בנצרת | דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר:"הבעלים של הכלביה לא נמצא במקום, נפתחה חקירה ובהמשך יוזמן לחקירה, משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בבעלי חיים בכלל ותמשיך ליזום ולפעול כנגד התופעה האכזרית של קיום קרבות כלבים והחזקתם בתנאים קשים".

 

 

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות