fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: רכב התנגש בגדר המקיפה את פסי הרכבת במפרץ חיפה וחצה את הפסים (וידאו)

צוותי מד"א שהגיעו למקום, העניקו ל-2 פצועים טיפול מציל חיים והעבירו אותם מורדמים ומונשמים לקריה הרפואית רמב"ם
מכונית שפרצה את הגדר המקיפה את פסי הרכבת | תיעוד מבצעי מד"א

עם קבלת דיווח במוקד מד"א לפנות בוקר על רכב שהתנגש בגדר המקיפה את מסילת הרכבת וחצה את פסי הרכבת ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ חיפה.

הוזנקו למקום חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהעניקו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה לנוסעי הרכב, תוך פעולות לוחמי האש לחילוצם מהרכב.

לאחר שחולצו מהרכב פונו נהג הרכב מטייבה כבן 25 במצב יציב עם חבלת ראש וגפיים, מורדם ומונשם והנוסע שפרטיו אינם ידועים בשנות השלושים עם חבלה רב מערכתית, גם הוא מורדם ומונשם, ע"י ניידות טיפול נמרץ של מד"א לקריה הרפואית רמב"ם.

חובשי מד"א שהגיעו רכובים על אופנועים, איתי מזור ואיציק אוחנה,סיפרו:

"ראינו רכב מעוך שבתוכו נלכדו הנהג צעיר כבן 25 ונוסע שהיה לצידו גבר בשנות השלושים, הנהג היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה והנוסע היה בהכרה מעורפלת עם חבלות בראש ובגפיים. תוך פעולות הכבאים לחלץ אותם מהרכב, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ולאחר שחולצו העלנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבם קשה."

כוחות המשטרה הכוללים בוחני תנועה שהגיעו למקום, פתחו בחקירת נסיבות התאונה במסגרתה הרכב הפרטי התנגש בגדרות מסילת הרכבת במפרץ חיפה וחצה את פסי הרכבת.

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות