fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: הצוותים הרפואיים ברמב"ם, התכנסו לאסיפת מחאה נגד האלימות (וידאו)

בעקבות התקיפה הקשה של הצוותים הרפואיים אמש (מוצ"ש) במחלקה האונקולוגית, התקיימה היום (ראשון) אסיפת מחאה של הצוותים הרפואיים בקריה הרפואית
אסיפת מחאה של הצוותים הרפואיים ברמב"ם | דוברות רמב"ם

הצוותים הרפואיים ברמב"ם – אחיות ורופאים, התכנסו היום לפני הצהריים לעצרת מחאה בסמוך לחדר המיון בבית החולים.

מחאה על האלימות שננקטה אמש(מוצ"ש), נגד צוות מחלקת אונקולוגיה שהוזעק לטפל בחולה שהחל לדמם במיטתו בחדר אשפוז במחלקה.

כאשר הצוות נכנס לחדר על מנת לטפל בחולה הוא הותקף בידי בני משפחתו, הצוות נמלט מהחדר והזעיק מאבטחים ואת שוטר בית החולים שהותקפו גם הם.

בעצרת המחאה סיפר יו"ר וועד הרופאים ברמב"ם , פרופ יהודה אולמן כי הרופא שהותקף הביע חשש לחייו עד כדי שפחד לנסוע חזרה לביתו בלילה בתום המשמרת.

האחות נור איברהים מספרת על התקיפה | דוברות רמב"ם

גם האחיות סיפרו על תחושת פחד עמוקה, נור איברהים אחת מהאחיות שהותקפה אתמול בלילה בחדר האשפוז, סיפרה על הזעזוע שחשה כשהותקפה בשעה שהיא מנסה להושיט סיוע לאב המשפחה שהתקיפה אותה.

בדבריו הזכיר פרופ' יהודה אולמן את העובדה שמשפחת הרופא הנחתה אותו לא להגיע לביתו, כדי שלא יסכן את כל המשפחה וזו האוירה והפחד ששוררים במגזר הערבי.

מה שמתחולל בשנים האחרונות בישובים הערביים, לא ישאר בגבולות האוכלוסיה הערבית, אלא יזלוג גם לישובים היהודיים והארוע מאמש הוא דוגמה אחת מיני רבות לתופעה.

כל הדוברים הביעו תמיהה על כך שבית המשפט שחרר את התוקפים לביתם, למרות האלימות הקשה שהפעילו והזכירו את המחסור הגדול במאבטחים, עקב השכר הנמוך שלו הם זוכים, מה שאינו מאפשר לאבטח את הקריה הרפואית כראוי.

 

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות