fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: גנב הארנקים בפעולה – עם סיגריה בפה וכיפה על הראש

גנב הארנקים: אתמול, בשעה שהעובדות בחנות עדיקה בקריון, היו עסוקות בעבודה מעל הראש, נכנס אדם לחנות דרך כניסת העובדים וגנב את הארנקים מהתיקים. צפו בגנב בפעולה
גנב הארנקים בפעולה

גנב הארנקים נתפס במצלמה. אתמול, שני, בסביבות השעה 12:45, נכנס לחנות עדיקה בקריון, דרך הכניסה האחורית, המיועדת לעובדים, אדם חובש כיפה עם סיגריה בפיו. בסרטון האבטחה הוא נראה בבירור גונב את הארנקים מתיקי העובדות.

שובל מרדו, שעובדת בחנות עדיקה, סיפרה ל"הד הקריות": "בחנות יש כניסה אחורית לעובדים וספקים, ושם אנחנו שמנו את התיקים שלנו. בזמן שאנחנו עסוקות בעבודה – החנות עם לקוחות ותור ארוך משתרך בחוץ – הבן אדם הרשה לעצמו להיכנס לשם ולגנוב לנו את הארנקים מהתיקים. פנינו למשטרה. אין להם עוד קצה חוט. ביקשו ממני להעביר להם את הסרטון בדיסק".

בפוסט בפייסבוק כתבה אתמול מרדו: "היום בשעה 12:48 בזמן שאני בעבודה, הבן אדם החליט שהוא נכנס לחנות עדיקה בקריון מהכניסה של העובדים וגונב את הארנקים מהתיקים. מי שמכיר או מזהה שיצור איתי קשר במהירות".

מזהים?

גונב ארנקים בחנות עדיקה בקריון
הגנב בפעולה בחנות עדיקה בקריון

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות