fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעצוע של סיפור

עובדת סוציאלית מחמ"ל קורונה של כללית דאגה להביא משחקים וצעצועים לילדי משפחה שנקלעה למצוקה במהלך אשפוז ממושך במלון
אוסנת ברזילי טוך, עובדת סוציאלית של כללית | צילום: דוברות כללית

אוסנת ברזילי טוך, עובדת סוציאלית של כללית, מצוות מכון התפתחות הילד בקרית שמריהו, איישה בשבועות האחרונים גם את חמ"ל מחלקת הקורונה בקהילה, שכלל צוות רב מקצועי של רופאים, אחיות, אנשי מינהל ועובדות סוציאליות.

כל מי שהוכנס לבידוד או חלה והוחלט שניתן לאשפזו בקהילה – אם בבית ואם במלון – זכה, לצד הליווי הרפואי מרחוק, גם לשיחת טלפון יזומה של עובדת סוציאלית, ובמהלך תקופת האשפוז היו העובדות הסוציאליות זמינות למאושפזי הקהילה בכל עת כשהתעוררו מצוקות נפשיות, משפחתיות, חברתיות ואחרות. לא אחת נדרשה מהן התגייסות ליוזמה החורגת משיחה טיפולית ומתחום עיסוקן המקצועי בימי שגרה.

צעצועים לילדים. אוסנת ברזילי טוך, עובדת סוציאלית של כללית | צילום: דוברות כללית
צעצועים לילדים. אוסנת ברזילי טוך, עובדת סוציאלית של כללית | צילום: דוברות כללית

בשיחה של ברזילי טוך עם אם ששהתה במלון עם ילדיה, תיארה האם קושי גדול בהעסקת הילדים, לאחר שבנוסף לניתוק מהבית והצפיפות הרבה בחדר, נותקה גם הטלוויזיה במלון, וכתוצאה מכך, היא התקשתה עוד יותר להעסיק את ילדיה בגילאים שונים. האם שידרה מצוקה של ממש, וברזילי טוך, שהייתה עמה כל העת בקשר, נרתמה לסייע בהבאת משחקים וצעצועים. היא חברה ליעל דותן, עובדת סוציאלית מהעמותה לילדים בסיכון, וביחד הן אספו שפע של משחקים וצעצועים, וברזילי טוך הגיעה למלון ומסרה עבור המשפחה את הצעצועים.

לדברי האם, אסירת התודה, היוזמה הזו סייעה לה מאוד בהעסקת הילדים, מה גם שברזילי טוך הקפידה על התאמת המשחקים לגילאים השונים, אך היא בעיקר התרגשה מהמחווה והתחושה שעובדת סוציאלית מכללית, שכל ההיכרות ביניהן הייתה במספר שיחות טלפון, הייתה קשובה למצוקה שלה ועשתה הכל כדי להקל על המשפחה.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות