fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פצוע קשה בקטטה בקרית ים

גבר כבן 50 נפצע קשה בקטטה בקרית ים והוא מאושפז במצב קשה בבית החולים רמב"ם
פצוע קשה בקטטה בקרית ים. צילום: ארגון הצלה

משטרת זבולון פתחה בחקירת נסיבות פציעתו של גבר כבן 50 מקרית ים שנמצא ברחוב הנרייטה סולד בעיר. בשעות הצהריים היום, שישי, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על גבר שנפצע בארוע אלימות, בשדרות הנרייטה סולד בקרית ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם בחיפה גבר כבן 50 במצב קשה, פצוע מדקירה.

כונני ארגון הצלה הוזעקו למקום בעקבות דיווח על גבר שנפצע במהלך קטטה. יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר כבן 50 עם חבלות חודרות בכתף והוא פונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם בחיפה. חובשי הצלה אבנר אוחיון ואריאל חדד שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לגבר כבן 50 בהכרה עם חבלות חודרות ביד לאחר שנפצע במהלך קטטה. יחד עם הפראמדיקים, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל חבישות ועצירת דימום והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה".

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפצוע קשה כבן 50 ברחוב הנרייטה סולד בקרית ים. מאיר איילון חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר כבן 50 שאותר במבנה נטוש כשהוא עם פציעות חודרות ובמצב בינוני. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה".

מבית החולים רמב"ם נמסר כי מצבו קשה מאוד.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות