fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיילוט ראשון בישראל: חיסונים במקום העבודה

במטרה לעודד התחסנות רחבה ככל הניתן באוכלוסייה, חברת רפאל בשיתוף קופות החולים (מכבי שירותי בריאות ושירותי כללית) יצאה במבצע ייעודי ואפשרה השבוע לעובדים להתחסן במקום העבודה.
מתחסנים ברפאל | צילום באדיבות דוברות רפאל
מתחסנים ברפאל | צילום באדיבות דוברות רפאל

ברפאל הוציאו קול קורא לעובדים להירשם, וההיענות בחברה הייתה גבוהה ביותר, מאות עובדים נרשמו והגיעו להתחסן.

בשיתוף קופות החולים החלו במתן חיסונים במתקני החברה בצפון, מכון לשם ומכון דוד, ביום ראשון האחרון.

כמו כן, ברפאל אפשרו לעובדים שקיבלו את החיסון הראשון לבצע את החיסון השני במסגרת העבודה.

נזכיר כי חברת רפאל הייתה הראשונה במשק הישראלי לבצע בדיקות קורונה עבור העובדים במטרה לנטר ולקטוע שרשראות ההדבקה במסגרת פיילוט של פיקוד העורף לבדיקות קורונה במקומות העבודה.

דובב וייס, ראש מנהל תשתיות ולוגיסטיקה ברפאל : ״אנחנו שמחים על המהלך כחלק ממאמצי רפאל במאבק בנגיף הקורונה, וכחלק מהשירות לעובדים שלנו בתקופה זו אפשרנו, בשיתוף פעולה מלא עם קופות החולים, לפתוח מתחמי חיסון ובכך להנגיש לעובדים במהלך יום העבודה חיסון ראשון או שני על פי הצורך.

החיסונים הם כלי חשוב במאבק נגד הקורונה, ואנו מעודדים את העובדים שלנו לגשת להתחסן, כי כולנו רוצים לשמור על הבריאות ולחזור לשגרה בהקדם.״

ברפאל עובדים כ- 8,000 איש ומדי יום מגיעים למתקני החברה מהגדולות בישראל אלפי עובדים נוספים של ספקים וגופים אחרים הפועלים בתחומה.

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות