fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוענח רצח האישה בחודש שעבר בקרית חיים

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את הרצח בקרית חיים בחודש שעבר, שבו נדקרה למוות תושבת המקום, נג'אח מנסור, בת 35, על פי החשד, על ידי בן זוגה לשעבר, מרואן סמרי
זירת הרצח בקרית חיים בחודש שעבר | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח בקרית חיים בחודש שעבר | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתום חקירה אינטנסיבית  הותר לפרסום, כי המשטרה פענחה את הרצח בקרית חיים בחודש שעבר, שבו נדקרה למוות תושבת המקום, נג'אח מנסור, בת 35. החשוד ברצח הוא בן זוגה לשעבר, מרואן סמרי.

ככל הידוע, מנסור עברה להתגורר בדירה בשדרות דגניה לפני כתשעה חודשים.

שוטרי סיור של משטרת זבולון שהיו בסיור שגרתי ברחוב הבחינו בסמרי כשהוא מסתובב ברחוב ללא מסכה, והתנהגותו עוררה את חשדם.

הסתובב בלי מסכה

במהלך הבדיקה עלה החשד, כי סמרי מעורב בעבירה חמורה שקשורה לקורבן. השוטרים ניגשו לדירה ולאחר שלא נענו, התעורר החשד כי מדובר באירוע של אלימות. הם הזעיקו כוחות נוספים לפרוץ את דלת הדירה ומצאו את מנסור ללא רוח חיים. מחקירה ראשונית של חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי עולה כי מותה נגרם מדקירות סכין.

נג'אח מנסור
נג'אח מנסור

חובש רפואת חירום במד"א, עאנן אבו ימן, סיפר אז: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי וביחד נכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

בתוך כך, חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב אשר, ניהלו חקירה מורכבת, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים, איסוף ממצאים מהזירה על ידי יחידת הזיהוי הפלילי וגביית עדויות רבות.

החשוד ברצח, מרואן סמרי | צילום: דף הפייסבוק
החשוד ברצח, מרואן סמרי | צילום: דף הפייסבוק

בתום החקירה, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת התובע נגד מרואן סמרי. בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות