fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק מציעה פארק לחתונות ללא עלות

פארק לב העיר בקרית ביאליק יעמוד לרשות זוגות שרוצים להינשא והעירייה תספק את השירותים
חתונה. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

זוגות רבים נאלצו לדחות את חתונתם בעקבות משבר הקורונה וסגירת אולמות האירועים, מה שגרם למפח נפש גדול. לאור זאת, החליטה עיריית קרית ביאליק לסייע לתושבי העיר המבקשים לבוא בברית הנישואין והיא מעמידה לרשותם את פארק לב העיר.

העירייה מציעה לזוגות המעוניינים בכך חבילת חתונה מיוחדת, שבאמצעותה ניתן יהיה לערוך חתונות בפארק "לב העיר" בהתאם להנחיות משרד הבריאות. זוגות שנמנע מהם לערוך את חתונתם בשל מגבלות הקורונה, יוכלו לקיים את האירוע בחוג משפחתם המצומצמת ללא עלות. הפארק יוקצה לטובת החתונות בימי חול בשעות 16:00-23:00 ובימי שישי בשעות הבוקר עד שעה וחצי שעות לפני כניסת השבת . בנוסף, תספק העירייה לרשות הזוגות המתחתנים תשתית חשמל, שולחנות, כיסאות, שירותים ואנשי תיאום מטעמה שיעמדו בקשר עם הזוג הצעיר וינהלו את האירוע בשטח.

לצורך כך, השיקה העירייה מערכת מקוונת בה יכולים הזוגות להזמין את הפארק לחתונה. ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "אני מזמין את הזוגות להתחתן בפארק "לב העיר בקרית ביאליק היפה מכולן ושמח כי הזוג הראשון כבר נרשם לתחילת חודש ספטמבר".

יצויין כי גם עיריות קרית מוצקין וקרית ים מציעות מקומות לחתונות חינם לתושבי הערים שלהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות