fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית אתא מקימה גינות ציבוריות לכלבים

בשלב הראשון יוקמו ארבע גינות ברחבי העיר ובמקביל נמשכת פעילות האכיפה נגד תופעת הכלבים המשוטטים ואיסוף צרכים על ידי הבעלים
גינת כלבים בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית אתא מקימה בימים אלה ארבע גינות חדשות לשחרור כלבים ברחבי העיר. בשלב הראשון יוקמו גינות כלבים ברחובות: מינץ, צבי הרר בשכונת גבעת רם, בגבעת אלונים וברחוב ג'אקומטי בגבעת טל.

בשלב הבא יוקמו גינות כלבים נוספות בפארק הספורט, בשכונת בית וגן, ברחוב ברכה פולד ובכצנלסון. בנוסף, ישודרג ויוגדל המתחם הקיים לשחרור הכלבים ברחוב לילנבלום.

גינת כלבים הינה מרחב מוגדר ומתוחם המאפשר לכלבים לקיים פעילות גופנית וחברתית תוך שמירה על בטחון ובריאות הציבור. הגנים נועדו להקל על בעלי הכלבים לשחרר את כלביהם באין מפריע , ללא צורך בשימוש ברצועה ולאפשר לכלבים להתרוצץ חופשי תוך צמצום מפגעי צואת הכלבים בשכונות.

להנאת המבקרים יותקנו בפארק מתקני משחקים ייעודיים לכלבים, עמדה של שקיות לאיסוף צואת כלבים, מתקני שתייה, תאורה וספסלים. הפארק יגודר ויוצב בו שער כפול בכניסה למניעת בריחה של כלבים ממתחם הגן.

במקביל להכשרת הגינות נמשכת פעילות האכיפה של העירייה נגד תופעת הכלבים המשוטטים ואי איסוף צרכיהם על ידי בעליהם.  האכיפה כוללת מתן דוחות לתושבים שלא ישמעו לחוקי העזר העירוני לאחזקת כלבים, דוחות בסך 730 שקלים עבור כלבים משוטטים ודוחות בסך 475 שקלים על אי איסוף צרכי כלבים.  בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים, נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה ולעיתים גם במחסום, כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה.  בנוסף, על פי חוקי עזר מקומיים, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות