fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונשי מאסר לבני דודים שהורשעו בהמתה של צעירה מקרית ביאליק

רכבם של השניים התהפך במהלך מנוסה מניידת משטרה שהורתה להם לעצור. אידה קרמר הייתה איתם ברכב. על אף שידעו שהיא נפגעה, הם נמלטו מהמקום והשאירו אותה למותה
אידה קרמר ז"ל | צילום: דף הפייסבוק
אידה קרמר ז"ל | צילום: דף הפייסבוק

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עונש של תשע שנות מאסר בפועל על קטין בן 17 ושמונה שנים על צעיר בן 19, בני דודים מכפר מנדא. השניים הורשעו בהמתה בקלות דעת של אידה קרמר, 23, מקרית ביאליק, בתאונת דרכים קטלנית, לאחר שהותירו אותה פצועה ברכב שממנו נמלטו.

מעובדות כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה עולה, כי ביום התאונה בחודש יולי בשנה שעברה, החל משעה 23:20 ועד לשעה 04:45  שהו הנאשמים בפאב הצריף 69 בקרית חיים ושתו משקאות אלכוהוליים. לאחר הבילוי בפאב, נפגשו הנאשמים עם חבריהם ביער קרית אתא. בהמשך יצר הנאשם בן ה-19 קשר טלפוני עם אידה קרמר וכעבור מספר דקות נסע לפגוש אותה בנשר, על אף ששתה. לאחר מכן הם חזרו ביחד ליער.

במהלך שהייתם ביער המשיכה החבורה לצרוך משקאות משכרים, ובסביבות השעה 08:40 ביקשה המנוחה מהנאשם שיסיע אותה לביתה. הנהג היה הנאשם השני, הקטין, על אף שאין לו רישיון נהיגה ברכב, וזאת בהסכמת הנאשם השני, בעל הרכב, שידע שבן דודו אינו מורשה לנהיגה ברכב.

בעודם בנסיעה, הבחינו השניים בשוטרים שמורים להם לעצור בצד הדרך. הנהג נענה להוראות השוטרים ועצר את הרכב בצד הדרך, אך כעבור זמן, פתחו הנאשמים בנסיעה מהירה וברחו מהמקום.

במהלך הנסיעה במהירות מופרזת וניסיון הבריחה מניידת המשטרה ובהגיעם סמוך לצומת המוביל, עקפו מימין, שיירה של רכבים. בפנייה ימינה לאלון הגליל,  במהירות בלתי סבירה, עלו על אי תנועה ומעוצמת ההתנגשות הרכב התרומם באוויר והתהפך לתוך שדה סמוך. מותה של אידה קרמר נקבע במקום. כמה שניות לאחר התאונה ועל אף שידעו כי קרמר נפגעה, ברחו מהמקום.

בית המשפט פסל את הנאשמים מלהחזיק ברישיון נהיגה למשך 10 שנים וחייב אותם בפיצוי כספי כולל בסך של 150 אלף שקל לאמה של המנוחה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות