fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד הדס צור מונתה למשנה לראש עיריית קרית ביאליק

התואר "המשנה לראש העירייה" אינו מוכר על ידי משרד הפנים והוא חסר כל תוכן מעשי. צור היא האישה השנייה שתישא בתואר לצידה ד"ר רויטל שורץ סבירסקי
עו"ד הדס צור | צילום: דורון גולן
עו"ד הדס צור | צילום: דורון גולן

יו"ר סיעת צעירים למען ביאליק, עו"ד הדס צור, מונתה לתפקיד המשנה לראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי. צור היא האישה השנייה שמונתה לתפקיד המשנה ותכהן בו לצד חברת מועצת העיר, ד"ר רויטל שורץ סבירסקי.

יצוין, כי תואר המשנה לראש העירייה אינו מוכר כלל במשרד הפנים, האחראי על הרשויות המקומיות. זהו תואר חסר כל תוכן מעשי, שבו משתמשים ראשי רשויות על מנת לתגמל חברי מועצה. עם זאת, חברי מועצה שנושאים בתואר זה יכולים להציגו לציבור שאינו מבדיל בין התואר המוכר של סגן ראש עירייה לתואר המשנה לראש העירייה.

צור עומדת בראש סיעת הצעירים לאחר פרישתו של שני אוצ'קובסקי. את המקום שהתפנה במועצת העיר מאייש עו"ד בן אסבן, שהצטרף לסיעת הצעירים במערכת הבחירות האחרונה. מינויה של צור אושר פה אחד על ידי חברי מועצת העיר והיא מונתה גם לחברה בדירקטוריון החברה הכלכלית של העירייה, שם תהיה סגניתו של דוקורסקי.

רויטל שורץ-סבירסקי. צילום: דורון גולן
רויטל שורץ-סבירסקי. צילום: דורון גולן

במקביל מונה אסבן לחבר בוועדה המקומית לתכנון ובנייה כנציג של קרית ביאליק במקומה של צור.

לדוקורסקי יש כעת שלושה סגני ראש עירייה ושתי חברות מועצת עיר בתואר המשנה לראש העירייה. סבירסקי פרסמה בפייסבוק את התייחסותה לתואר המשנה לראש העירייה: "התואר הרם והמחמיא משנה לראש העיר, אשר הוענק לי מידי ראש העיר, הינו בהתנדבות ומשמש כפלטפורמה לעשיית מעשים טובים לרווחת קהלים נזקקים וממודרים, בד בבד עם עשייה רבה למען כלל ציבור תושבי העיר במשך שלוש שנות כהונתי. צר לי מאוד על נימת השלילה אשר רצופה בכתבה כלפי התואר הנעלה. אמשיך לפעול ללא לאות למען תושבי העיר, עם הכובע המחמיא הנ"ל!"

 

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות