fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי בזן: רומסים את כבודנו. דורשים להיות חלק מהשיח על עתיד התעשייה במפרץ חיפה

יו"ר ועד עובדי בזן חנן סונטג, לקראת הקמתה של ועדת מנכ"לים בין-משרדית שתדון בעתיד התעשייה במפרץ חיפה: "השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל שמה לה למטרה לרמוס את כבודם של עשרות אלפי עובדי בתי הזיקוק והמפעלים הפטרוכימיים"
עשרות אלפי עובדים מסורים שעובדים סביב השעון בכל ימות השנה. בתי הזיקוק | צילום ארכיון: דורון גולן
עשרות אלפי עובדים מסורים שעובדים סביב השעון בכל ימות השנה. בתי הזיקוק | צילום ארכיון: דורון גולן

היום, ראשון, מובאת לאישור הממשלה הקמתה של ועדת מנכ"לים בין-משרדית, שאמורה לקבוע מה יהיה עתיד התעשייה הפטרוכימית במפרץ חיפה. בוועד עובדי בזן מוחים על העובדה שהעובדים אינם שותפים למהלך ודורשים להיות חלק מהשיח.

יו"ר ועד עובדי בזן חנן סונטג ויו"ר מועצת עובדי בזן דורון ניסן: "השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל שמה לה למטרה לרמוס את כבודם של עשרות אלפי עובדי בתי הזיקוק ושל המפעלים הפטרוכימיים, בלי לדבר איתנו, בלי לשמוע את קולנו ובלי ללמוד את הנושא לעומק. אנו קוראים לראש ממשלת ישראל לדאוג לעתידם של עשרות אלפי עובדים מסורים שעובדים סביב השעון בכל ימות השנה, למען תושבי מדינת ישראל".

"אנו דורשים שציבור העובדים הנאמן של בתי הזיקוק בחיפה ושל כל המפעלים הפטרוכימיים יהיה חלק מרכזי בשיח על עתיד התעשייה הפטרוכימית באזור מפרץ חיפה. נציגות העובדים לא תישאר אדישה להחלטות חד צדדיות של הממשלה ותעשה שימוש בכל הכלים שעומדים לרשותה על מנת להבטיח את עתיד העובדים.

עתיד התעשייה הפטרוכימית. חנן סונטג, יו"ר ועד עובדי בזן | צילום: יח"צ
עתיד התעשייה הפטרוכימית. חנן סונטג, יו"ר ועד עובדי בזן | צילום: יח"צ

"בזמן שמשבר הקורונה גרם גם למשבר כלכלי ותעסוקתי, שלא היה כמותו בתולדות המדינה עם מיליון מובטלים, לא ברור לנו למה השרה גמליאל מתעקשת להוביל מהלך שבו עשרות אלפי אנשים נוספים יאבדו את מקור הפרנסה שלהם. צר לנו שהשרה בחרה במהלך פופוליסטי שעיקרו פגיעה אנושה באלפי עובדים ובפרנסה של עשרות אלפי אנשים אשר מועסקים בבתי הזיקוק והמפעלים הפטרוכימיים במפרץ חיפה, במקום ליצור דיאלוג עם ציבור העובדים על מנת למצוא פתרון הגון לכל הצדדים".

מאיגוד הכימיה בהתאחדות התעשיינים נמסר: "התעשייה הישראלית עשתה בעשור האחרון צעדים מהמשמעותיים בעולם ומשתמשת כיום בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי לבסס פעילות כלכלית עם אחריות סביבתית מלאה.
נשתף פעולה בכל תהליך מקצועי ואחראי אשר אלו מטרותיו".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות