fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמ"ר סימון שלומוב, חייל בודד מקרית ביאליק, נפל בקרב ברצועה

סמ"ר סימון שלומוב עלה לארץ במארס 2021, במסגרת פרויקט 'נעל"ה'. ראש העירייה אלי דוקורסקי: "זה כאב לב גדול. שיברון. מיטב הנוער היהודי שמגיע מחו"ל לארץ, כדי להתנדב ולשרת בצבא, נלחם במלחמת 'חרבות ברזל' ומוצא את מותו בקרב"
סמ"ר סימון שלומוב ז"ל | צילום: דובר צה"ל
סמ"ר סימון שלומוב ז"ל | צילום: דובר צה"ל

סמ"ר סימון שלומוב, בן 20 מקרית ביאליק, לוחם בגדוד 202 שבחטיבת הצנחנים, נפל אתמול (ראשון ) בקרב בדרום רצועת עזה, בן 20 בנופלו. הוא הועלה מדרגת סמל לדרגת סמ"ר לאחר מותו.

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי: "קרית ביאליק קמה לבוקר עצוב וקשה. קיבלנו את הידיעה על נפילתו של סמ"ר סימון שלומוב, חייל בודד, בן הקריה, שעלה לארץ במארס 2021, במסגרת פרויקט 'נעל"ה', בדיוק כמו חברו סמ"ר בוריס דונבצקי, תושב הקריה, גם הוא חייל בודד, שניהם נפלו ברצועת עזה. זה כאב לב גדול. שיברון. מיטב הנוער היהודי שמגיע מחו"ל לארץ, כדי להתנדב ולשרת בצבא, נלחם במלחמת 'חרבות ברזל' ומוצא את מותו בקרב. העיר שלנו הלומת כאב וצער. אנחנו מחכים כעת להגעתה של אמו מקזחסטן ואז ייקבע מועד ההלוויה. שולח את תנחומיי למשפחתו ולכל קהילת העולים של 'נעל"ה', צער גדול עבורנו בקרית ביאליק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות