fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמי הזיות בשווי עשרות אלפי שקלים נתפסו ברשותו של תושב קרית ים

הוא נעצר בפעילות סמויה של בלשי משטרת זבולון בכפר חסידים, כשברשותו כ-500 טבליות של סמי הזיות מסוג MDMA, המוכר יותר בשמו - אקסטזי. הוגש נגדו כתב אישום
סמי הזיות שנתפסו על ידי משטרת זבולון | צילום: דוברות המשטרה
סמי הזיות שנתפסו על ידי משטרת זבולון | צילום: דוברות המשטרה

פעילות סמויה של בלשי משטרת זבולון הביאה למעצרו של תושב קרית ים, כשברשותו מאות טבליות של סמי הזיות מסוג MDMA בשווי של עשרות אלפי שקלים. היום, ראשון, הוגש נגדו כתב אישום לבית משפט השלום קריות.

במסגרת הפעילות של המשטרה נגד עבירות של סחר בסמים, ביצעו בלשי משטרת זבולון פעילות סמויה בכפר חסידים. במהלך הפעילות עקבו הבלשים אחר תושב קרית ים, 43, שהגיע כשהוא רכוב על קטנוע. הוא נעצר על ידי הבלשים ובחיפוש נמצאו ברשותו כ-500 טבליות של סמי הזיות מסוג MDMA, המוכר יותר בשמו – אקסטזי.

MDMA הוא סם נפוץ בעיקר במועדונים, במסיבות ובחתונות שבהם נהוג לחלק אותו לאורחים. בשימוש תדיר או במקרים של מנת יתר, הנזק עלול להיות בלתי הפיך ולהפחית באופן קבוע את יכולתו של האדם לחוות שמחה וסיפוק בחייו השוטפים. השפעת ה-MDMA על אדם ממוצע נמשכת בין 10 ל-12 עשרה שעות. היא מתחילה להיות מורגשת כעבור 40-20 דקות לאחר הבליעה הראשונית, ומגיעה לשיאה בתוך שעה-שעתיים לאחר מכן. צריכת MDMA תכופה מעלה את הסיכון לנזק למערכות הבקרה על הורמון הסרוטונין במוח.

הטבליות הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי, והקטנוע נתפס במסגרת הליך חילוט.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה, והיום, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה, כתב אישום נגדו ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

חדשות מקומיות נוספות באתר בלינקר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות