fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סכסוך על חתולים נגמר בצו הרחקה

שתי שכנות, תושבות קרית ביאליק, הסתכסכו מאחר ואחת מהן מגדלת חתולים ומכניסה לחצר הבית
אילוסטרציה: פנתרמדיה
עו"ד יניב לנקרי
עו"ד יניב לנקרי (צילום עצמי)

סכסוך שהתחיל בגלל חתולים הסתיים בצו הגנה הדדי. שתי שכנות, תושבות קרית ביאליק, הסתכסכו  מאחר ואחת מהן מגדלת חתולים ומכניסה לחצר הבית חתולים עזובים ומטפלת בהם. לפני כשש שנים עברה אוהבת החתולים להתגורר בעיר. בנותיה של השכנה בדלת ממול לא אהבו את הרעיון שהשכנה החדשה אוהבת חתולים, מגדלת אותם ובנוסף, מארחת חתולים עזובים או כאלה הנזקקים לטיפול רפואי בגינת ביתה.

בנותיה של השכנה החלו להציק לשכנה החדשה ופעמים רבות נקראה המשטרה להתערב בסכסוך השכנים. לאחרונה הגיש עו"ד יניב לנקרי המייצג את אחת השכנות, בקשה להוצאת צו הגנה עליה מהשכנות, לאחר שמרשתו טענה כי בנותיה של השכנות איימו על חייה.

אחת מבנותיה של השכנה טענה בבית המשפט כי שכנתם מטורפת, מקללת את אימם, שופכת שמן על דלתה ונוהגת באלימות פיזית ומילולית. מנגד טענה השכנה כי בנותיה של השכנה חיסלו שניים מהחתולים שאירחה בגינתה. הבנות הכחישו טענה זו וטענו כי הן עומדות להציב מצלמות בכניסה לבית המשותף.

השופט יוסי טורס פסק בהחלטתו הוצאת צו הדדי בין אוהבת החתולים לבנותיה של השכנה למשך שלוש החודשים. השופט טורס ציין בהחלטתו כי הצו ניתן בהסכמת שני הצדדים, מבלי שהדבר ישתמע כהודאה של צד אחד לטענות של הצד השני. על פי הצו, נאסר על שני הצדדים להטריד, לאיים, לפנות או לדפוק על דלת שכנתה, או לבצע כל פעולה פוגענית אחרת.

עו"ד יניב לנקרי מסר בתגובה:  "בהתבסס על הנתונים שהובאו לפני ובמהלך הדיון, המצב האופטימלי הוא כפי שנקט בית המשפט, לפיו הוצא צו הגנה הדדי. אין כל חולק, שמרשתי עברה ימים קשים, בהיעדר השקט אליו ייחלה. סבורני כי הצו ההדדי יעשה את שלו וימנע מוקד חיכוך מיותר בין הצדדים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות