fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיעת אופק חדש לביאליק הצטרפה לקואליציה

לאחר כשנה וחצי של ישיבה באופוזיציה העירונית במועצת העיר הודיעה סיעת אופק חדש לביאליק של יעקב בוחבוט על הצטרפותה לקואליציה. כעת מונה הקואליציה 14 חברים מתוך 15 חברי מועצה
יעקב בוחבוט | צילום: דורון גולן
יעקב בוחבוט | צילום: דורון גולן

כשנה וארבעה חודשים מאז הבחירות לרשויות המקומיות, הודיע יעקב בוחבוט מסיעת אופק חדש לביאליק על הצטרפות הסיעה לקואליציה העירונית. כבר בישיבת מועצת העיר האחרונה הצביעה הסיעה עם הצעות הסדר של הקואליציה העירונית.

סיעת אופק חדש לביאליק, שבראשה עומד איש העסקים יעקב בוחבוט, התמודדה למועצת העיר על מצע חברתי. מאז הבחירות התנהלו מגעים בין הסיעה לבין סיעתו של ראש העירייה, אלי דוקורסקי, על הצטרפות לקואליציה העירונית.

עד כה היה בוחבוט חבר באופוזיציה ביחד עם חבר מועצת העיר מהתנועה החברתית, יוסי ברבי. מאז בחירתו למועצת העיר הודיע בוחבוט כי הצטרפותו לקואליציה מותנית בהסכמתו של דוקורסקי לקבל את המצע החברתי של אופק חדש לביאליק.

יעקב בוחבוט ואלי דוקורסקי. קואליציה. צילום: דוברות העירייה

יעקב בוחבוט: קרית ביאליק תהיה החברתית מכולן

"מהיום והלאה אופק חדש לביאליק תהיה חלק מהקואליציה בקרית ביאליק", הודיע בוחבוט.
"דוקורסקי נענה לבקשתנו. בעוד כחודש וחצי יהיה פה בית ספר לפסיכומטרי כמעט בחינם ונעשה עוד דברים חברתיים שדוקורסקי הבטיח לי. אופק חדש לביאליק קמה בשביל הרעיון החברתי. קרית ביאליק תהיה לא רק היפה מכולן והמוצלחת מכולן, אלא גם החברתית מכולן. אנחנו יוצאים לדרך חברתית אמיתית".

דוקורסקי ובוחבוט סיכמו כי בוחבוט יהיה יד ימינו של דוקורסקי בכל הקשור לקידום נושאים חברתיים בעיר.

דוקורסקי פרסם אתמול, ראשון, הודעה שבה מסר על הצטרפות של אופק חדש לביאליק לקואליציה העירונית. "אני משוכנע כי נתברך כולנו בשותפות החדשה", כתב דוקורסקי.

מתוך 15 חברי מועצת העיר בקרית ביאליק, הקואליציה העירונית מונה כעת 14 חברים. האופוזיציה העירונית מיוצגת על ידי חבר מועצה אחד, יוסי ברבי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות