fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: הוכשר צוות מתשאלים שיסייע בביצוע חקירות אפידמיולוגיות

צוותים של העירייה ופיקוד העורף פועלים בעיר ומחלקים חומרי הסברה. תוגברה האכיפה בגנים הציבוריים בעיר ולאחר מתן אזהרה, נרשמים דוחות לתושבים שאינם נשמעים להנחיות
חיילי פיקוד העורף בקרית אתא | צילום: דוברות העירייה
חיילי פיקוד העורף בקרית אתא | צילום ארכיון: דוברות העירייה

במסגרת הפעילות של עיריית קרית אתא ופיקוד העורף, פועלות יחידות סיור במקומות מרכזיים ובתי עסק. במסגרת הפעילות מחלקים הצוותים חומרי הסברה במטרה להעלות את המודעות לנושא השמירה על ההנחיות ולעצור את מגמת עליית התחלואה בנגיף הקורונה בעיר ככל שניתן.

השבוע הוכשר צוות של שבעה מתשאלים שיסייעו לצוות הקיים בביצוע חקירות אפידמיולוגיות של חולים מאומתים. העירייה יוצרת קשר עם כל חולה מאומת בעיר במטרה לבדוק את מצבו ולוודא כי לא חסר לו דבר. עובדת סוציאלית ממחלקת הרווחה יוצרת קשר עם החולה לצורך סיוע מיידי בקניית תרופות, מזון ועוד.

במקביל, מבצעת עיריית קרית אתא ניקיון וחיטוי של תחנות האוטובוס וגני המשחקים ברחבי העיר. כמו כן תגברה העירייה את האכיפה של התקהלות בגנים הציבוריים בעיר. האכיפה כוללת סיורים יזומים, מעקב באמצעות מצלמות ומערכת כריזה ומתן דוחות לתושבים שאינם נשמעים להנחיות לאחר מתן האזהרה.

ראש העירייה, יעקב פרץ: "החובה המוטלת עלינו היא פשוטה – עטיית מסכה בכל יציאה למרחב הציבורי, שמירה על מרחק מכל אדם שאינו בן המשפחה הגרעינית, מניעת התקהלות ושמירה על היגיינה אישית. הקפדה על הנחיות משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי מוכיחות את עצמן במניעת התפשטות הנגיף, ועל כן אנו חייבים להמשיך ולפעול לפיהן כל העת".

המגמה הארצית של הירידה בתחלואה משתקפת גם בנתוני התחלואה בקרית אתא. בעיר, שעד לפני כמה ימים חצה מספר החולים המאומתים בה את רף ה-300, יש היום – 252 חולים מאומתים פעילים (1273 במצטבר).

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות