fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סחר בסמים ונידון לעבודות לטובת הציבור

בית משפט השלום קריות החליט לתת לנאשם הזדמנות לשקם את חייו וחילט את האופניים החשמליים שלו
סחר בסמים בקבוצת "טלגראס" | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
סחר בסמים בקבוצת "טלגראס" | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

צעיר מקרית ים, 23, שהורשע בשישה אישומים של מכירת סמים מסוג חשיש וקנביס ירצה עונש של עבודות לטובת הציבור. בית המשפט השתכנע כי הנאשם נמצא על הדרך לשקם את חייו.

הצעיר נעצר לאחר פעילות של בילוש משטרת זבולון. הוא תועד בלפחות שישה מקרים בהם מכר סמים לאחרים, בתוך שבוע ימים. בחלק גדול מהמקרים הוא רכב על אופניים חשמליים כדי לספק את הסמים ללקוחות שלו. נגד הצעיר הוגש כתב אישום ועל פי הודאתו הוא הורשע בשישה מקרים של מכירת סמים לאחרים. על פי כתב האישום המתוקן, הוא ניהל תחנה לממכר סמים ומכר את הסמים סמוך לאזור מגוריו.

עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ
עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ

התביעה המשטרתית ביקשה מבית המשפט לגזור על הנאשם עונש מאסר בפועל לאור העבירות שביצע. עו"ד תומר נווה, שייצג את הנאשם, טען בבית המשפט כי הנאשם הודה ולקח אחריות על מעשיו והוא גם השתלב בהליך טיפולי מוצלח. גם תסקיר המבחן שהוגש בעניינו המליץ על המשך ההליך הטיפולי.

"נסיבות העבירות מלמדות על פגיעה משמעותית בערכים חברתיים מוגנים" אמרה השופטת סימי פלג קימלוב בגזר הדין. היא הוסיפה כי מכלול השיקולים מצדיק לאפשר לנאשם להמשיך בהליך הטיפולי ולעשות מפנה בחייו. השופטת גזרה עליו מאסר על תנאי של חצי שנה, פיקוח שירו מבחן לשנה וחצי, קנס של 4000 שקלים ועבודות לטובת הציבור בהיקף של 340 שעות. כמו כן הותרה השופטת כי האופניים החשמליים שבהם השתמש למכירת סמים, יחולטו לטובת אוצר המדינה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות