fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתיב פיתוח תבנה כ-170 דירות על קו הים בקרית ים

נתיב פיתוח גברה במכרז של רשות מקרקעי ישראל על 10 מתמודדים. עבור חמישה מגרשים בשטח כולל של 22 דונם שילמה החברה 95 מיליון שקלים
שכונת נווה חוף העתידית בקרית ים | הדמיה: באדיבות העירייה
שכונת נווה חוף העתידית בקרית ים | הדמיה: באדיבות העירייה

קבוצת נתיב פיתוח זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה לקרקע לבניית 141 דירות בבנייה רוויה בשכונת נווה חוף בקרית ים. נתיב פיתוח גברה על 10 מתמודדים אחרים במכרז, שהוא אחד הנדירים לקרקעות מדינה – על קו הים.

נתיב פיתוח שילמה על הקרקע 95 מיליון שקלים כולל הוצאות פיתוח. המחיר לדירה כולל הוצאות פיתוח עומד על 670 אלף שקל. החברה שוקלת לבקש מהעירייה הקלת שבס שתאפשר לה תוספת של כ-28 דירות, כך שבסך הכל יכלול הפרויקט כ-170 דירות.

מדובר בחמישה מגרשים על שטח של 22 דונם בקו ראשון לים בקרית ים, הצלע המערבית של שכונת האלמוגים בין רחוב השקד לרחוב הפלמ"ח בעיר. קו הנוף הוא לכיוון מפרץ חיפה ורצועת החוף. הפרויקט יכלול בנוסף גם 500 מ"ר שטח מסחרי לטובת השכונה וכלל הציבור. רכישת הקרקע הזו מצטרפת לפעילות ענפה של נתיב פיתוח בקרית ים, הכוללת נכון להיום את פרויקט נתיב ים עם כ-300 דירות לשוק החופשי, שבחלקו כבר אוכלס, פרויקט סביוני ים במסגרת מחיר למשתכן המשלב גם שוק חופשי הכולל כ-300 דירות וקידום תוכניות של התחדשות עירונית מול הדיירים.

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן | צילום: אוראל כהן
שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן | צילום: אוראל כהן

שכונה סגורה

קבוצת נתיב פיתוח מתכננת לבנות על הקרקע פרויקט שיבנה כשכונה סגורה וישווק לשוק החופשי. התמהיל יהיה של דירות בנות ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מחירי הדירות – החל מ-1.6 מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים.

יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, שמחה גרידינגר: "בשנים האחרונות כמעט שלא פורסמו מכרזים שלא במסגרת מחיר למשתכן. אני מקווה שהשר הנכנס יאיץ את הפרסום של מכרזים רגילים, כי אין היום הרבה קרקעות למכירה בשוק, וחשוב שייעשה איזון נכון יותר בין מחיר למשתכן והשוק החופשי. הקרקע שרכשנו נדירה במיוחד היות שמדובר בקו ראשון לים. הפרויקט שייבנה יהיה פרויקט מיוחד ברמה כלל ארצית. קרית ים עוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח שמושכת אליה הרבה זוגות צעירים בתחילת דרכם וכן משפרי דיור בחתך סוציו-אקונומי גבוה מהעיר ומהקריות הסמוכות. זהו הפרויקט השלישי שאנו זוכים בו בקרית ים בשנים האחרונות. כיום יש לחברה שני פרויקטים בעיר הן לשוק חופשי והן לזוכי מחיר למשתכן עם כ-600 דירות ושטחי מסחר, וזה מעיד על האמון שלנו בעיר".

קבוצת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ-30 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי דירות. כיום נמצאת החברה בביצוע של כ-1,200 דירות במספר פרויקטים בבית שמש, בחריש, בקרית ים ובמודיעין.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות